.

Beantwoord

nummer niet overgezet

  • 29 March 2014
  • 8 reacties
  • 533 Bekeken

Op 26 maart zou mijn nummer van tmobile worden overgezet naar mijn simyo kaart. De kaart was al geactiveerd omdat ik met het tijdelijke nummer gebruik maakte van mijn bundels. Echter is het nu de 29ste en heb ik nog steeds mijn tijdelijke Simyo nummer.. ik ben bang dat ik hoge kosten krijg van tmobile omdat ik mijn nummer nog bij hun heb. Weet iemand hoe dit kan? Ik had wel een mail gekregen met de mededeling dat hrt nummer zou worden overgezet..
icon

Beste antwoord door Charlene 31 March 2014, 14:33

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +8
Hoi JesseK,

Ik zie dat er inderdaad iets technisch is blijven hangen. Je bundels zijn wel ingegaan, maar je nummer stond er nog niet op. Nu zou je wel je T-Mobile nummer op de Simyo simkaart moeten hebben.
Kun je je toestel even uit en aan zetten? Dan kun je het ook merken :)

Ik hoor het graag van je :)

Groetjes, Charlene
Hoi Charlene,

Dankjewel voor je bericht! Ik heb gedaan wat je zei, maar mijn nummer is helaas nog niet overgezet. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met collega's van je en T-mobile. Na een hoop verschillende verhalen gehoord te hebben, heb ik  inmiddels een nieuwe aanvraag gedaan voor nummerbehoud, omdat iemand deze per ongeluk had geannuleerd. Ik hoop dat alles zo snel mogelijk kan worden opgelost.

Groetjes,
Jesse
Badge +8
Hoi JesseK,

Sorry voor de valse hoop die ik je gaf! Er is inderdaad iets behoorlijk mis gegaan bij jou. Ik zie wel dat één van de beste Klantenservice medewerkers dit nu persoonlijk voor je aan het regelen is, en helemaal in de gaten houdt. Er wordt contact gehouden met T-Mobile en als er niks meer mis gaat (daar ga ik echt van uit) heb je op 9-4-2014 je nummer op de Simyo simkaart.
Omdat we het heel vervelend vinden hoe dit is gelopen hebben we je aansluitkosten vergoed.
Excuses voor de gang van zaken.

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Geeft niet hoor! Ik word door iedereen erg goed geholpen en daardoor wordt op 9 april mijn nummer al overgezet!
Super fijn dat iedereen zo zijn best doet om alles zo snel mogelijk te regelen 🙂!!

Heel erg bedankt!

Groetjes Jesse
Reputatie 2
Badge +6
Hoi,

Geeft niet hoor! Ik word door iedereen erg goed geholpen en daardoor wordt op 9 april mijn nummer al overgezet!
Super fijn dat iedereen zo zijn best doet om alles zo snel mogelijk te regelen 🙂!!

Heel erg bedankt!

Groetjes Jesse


Hoi JesseK,

Heel fijn dat het nu allemaal goed lijkt te gaan 🙂 Morgen wordt je nummer overgenomen van T-Mobile! Zou je ons willen laten weten als dat is gelukt?

We zijn benieuwd naar je terugkoppeling 🙂
Hoi!

Ja dat is goed! Jullie horen het morgen :)

Groetjes,
Jesse
Het is gelukt!! Dankjewel allemaal voor de hulp!!

Groetjes Jesse
Badge +6
Hoi JesseK,

Top daar zijn we blij om! 🙂 Dan wens ik je veel plezier met je Simyo aansluiting en mocht er nog een keer wat zijn, dan weet je ons te vinden hè 😉

Reageer