.

Beantwoord

Niet verstaanbaar tijdens een gesprek, wat kan ik hieraan doen?

  • 25 August 2014
  • 12 reacties
  • 1666 Bekeken

Badge
Hallo
Sinds een paar weken ben ik -als ik bel of gebeld wordt- door sommige mensen niet verstaanbaar. Ik kan hun wel goed horen, maar zij horen mij niet, heel veel ruis op de lijn. Ik heb dit niet met iedereen. De nummers zijn ook niet allemaal uit een bepaalde streek.
Mijn postcode is 6074 EL
Zouden jullie eens willen controleren hoe het bereik is? Het zou fijn zijn als het Probleem opgelost kan worden
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tiury 28 August 2014, 20:32

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge
Ik hoor nu van mensen ook dat ik niet bereikbaar ben. Ik bel zakelijk. Graag snel een oplossing.
Reputatie 7
Badge +9
Deze topic even up. Het zou goed zijn als e.e.a. nagekeken wordt op deze aansluiting. 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jolannie,

Allereerst sorry voor de late reactie! Wat onhandig dat je onverstaanbaar bent aan de telefoon. Ik heb je aansluiting nagekeken en ik zie eigenlijk geen rariteiten. Er is ook niets veranderd aan je aansluiting afgelopen tijd, dus vreemd dat je het ineens op deze manier ervaart!

Ik ben op het moment je simkaart instellingen aan het resetten. Hiermee geef ik je simkaart een nieuwe netwerkverbinding. Om dit helemaal goed door te laten op je telefoon, dien je hem uit te zetten, de simkaart eruit te halen en het voor 10 minuten uit elkaar laten. Je kunt in de tussentijd ook even kijken of er niet te veel stof op de simkaart zit of eventuele beschadigingen te zien zijn. 🙂 Na 10 minuten plaats je de simkaart weer terug en schakel je de telefoon opnieuw in.

Dit moet het een en ander verbeteren. Zou je gelijk willen testen of dit ook zo is? 😃
Badge
Hallo,

Ik lees net jullie bericht, druk weekend achter de boeg en totaal geen bereik gehad om op internet te komen. Ik heb zojuist de simkaart eruit gehaald en gedaan wat je hebt geschreven. Er waren geen beschadigingen zichtbaar en stofjes kon ik ook niet echt waarnemen.
Omdat het wisselend is per nummer moet ik nu even afwachten totdat ik van iemand telefoon krijg. Na een paar dagen weet ik of het probleem opgelost is. Ik zal jullie op de hoogte houden. Ik hoop dat dit afdoende is.

Gr Jolanda
Badge
Hallo,

Nou toch al snel een antwoord. Ik heb het getest met de telefoon van mijn man, hij heeft me gebeld. Het is nog steeds hetzelfde. We hebben nog even getest of het aan de telefoon ligt, maar als ik er een ander simkaartje (dat van mijn partner) in doe dan doet hij het prima. Ik denk dat de oplossing meer zit in een nieuwe simkaart. (nanosim) Ik heb een iPhone 5.
Ik hoor graag hoe nu verder.

Gr Jolanda
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jolannie,

Een nieuwe nano-simkaart is inderdaad een goed idee. Goed dat je de kruistest hebt geprobeerd, zo worden er altijd meteen wat dingen duidelijk! Ik wil je vragen om de nieuwe nano-simkaart via Mijn Simyo te bestellen.

Na het bestellen, ontvang je de simkaart met ongeveer 1 á 2 werkdagen 🙂

Zodra je de bestelling hebt geplaatst, zou je me het dan willen weten? Dan zorg ik dat de €5,- van je factuur gehaald worden 🙂
Badge
Hoi Jolannie,

Een nieuwe nano-simkaart is inderdaad een goed idee. Goed dat je de kruistest hebt geprobeerd, zo worden er altijd meteen wat dingen duidelijk! Ik wil je vragen om de nieuwe nano-simkaart via Mijn Simyo te bestellen.

Na het bestellen, ontvang je de simkaart met ongeveer 1 á 2 werkdagen :)

Zodra je de bestelling hebt geplaatst, zou je me het dan willen weten? Dan zorg ik dat de €5,- van je factuur gehaald worden :)


Hoi Tiury,
Ik heb zojuist een nieuwe nanosim aangevraagd. Hoop dat het probleem hiermee opgelost is. Fijn dat de kosten door Simyo worden gedaan. Ik hou je op de hoogte van de stand van zaken.
Gr Jolanda
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jolannie,

Goed dat je het aangeeft. Ik zie dat je inderdaad een nano simkaart hebt besteld. Je vervangende simkaart is vanochtend verzonden. De kosten van € 5,- heb ik net voor je vergoed ;)

Super dat je ons op de hoogte houdt 🙂 Wij horen graag of dit het probleem verhelpt.
Badge
Hallo
Het lijkt erop dat het probleem voor nu verholpen is. Ik heb deze week nog geen eenzijdige gesprekken ???? gehad. Fijn dat mensen mij ook weer aan de andere kant kunnen horen.
Gr Jolanda
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jolannie,

Wat goed zeg, dat het probleem opgelost lijkt! Dan lag het dus toch aan die simkaart 🙂 Zou je het nog even voor ons in de gaten willen blijven houden? Dan weten we het in ieder geval zeker 🙂

Bedankt voor je terugkoppeling!
Badge
Hoi
Alweer een paar dagen verder en nog steeds goed verstaanbaar. Ik denk dat de nieuwe simkaart het probleem opgelost heeft. Bedankt

Gr Jolanda
Badge +8
Hoi Jolannie,

Dat is heel fijn. Bedankt dat je het nog laat weten. Heel veel belplezier nog!

Groetjes,
Charlene

Reageer