.

Beantwoord

mms verwijzing naar KPN website werkt nu perfect, aanpassen in jullie informatie?

  • 3 August 2014
  • 7 reacties
  • 1659 Bekeken

Badge +3
  • Startend Simyaan
  • 25 reacties
https://forum.simyo.nl/sms-and-mms-61/mms-verwijzing-naar-internet-werkt-niet-839/ 
Op deze pagina staat: Helaas geldt deze optie niet voor Simyo. Het verstuurde MMS-bericht kan niet meer worden bekeken.

Het werkt bij mij wel, zojuist een foto opgehaald op:
http://kpn-mobiel.nl/mms-login-1.htm    met Simyo mobiel nummer en de code uit het sms bericht.

Kan de website aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Kim 18 September 2014, 15:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Bert!,

O, dat is iets nieuws voor ons dat dit wel werkt, handig dat je dat aangeeft!

Heb je dit via een computer of een telefoon gedaan?

Ik hoor het graag van je om het één en ander verder uit te kunnen zoeken 🙂
Badge +3
Via mijn computer.
Badge +6
Hoi Bert!,

Dankjewel voor de extra info.

Fijn dat het jou is gelukt om via de computer de MMS te openen, maar wij ondersteunen dit verder niet, waardoor we helaas niet kunnen garanderen dat dit altijd zo werkt.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Bert!,

Dankjewel voor de extra info.

Fijn dat het jou is gelukt om via de computer de MMS te openen, maar wij ondersteunen dit verder niet, waardoor we helaas niet kunnen garanderen dat dit altijd zo werkt.

Waarom sturen jullie dan *nog steeds* die verwijzing naar de KPN site?
Badge +3
Omdat Simyo een volle dochter is van KPN en de techniek MMS foto ophalen via de website is een leuke service is die ook voor Simyo klanten beschikbaar is. Zo kunnen mensen die geen internet telefoon hebben toch MMS foto's kunnen zien.
Badge
Wonderbaarlijk dat na al die jaren ineen wel mms-jes aankomen via die website. Helaas komen maar drie van de zes foto's aan, maar dat is toch al een hele verbetering. Er lijkt dus nog een bugje in deze nieuwe webpagina te zitten. Maar het is duidelijk geen pagina van kpn of hi.
Compliment voor dit begin van de vooruitgang.
Reputatie 6
Badge +10
Waarom sturen jullie dan *nog steeds* die verwijzing naar de KPN site?

Hoi XTF,

Aan het antwoord van bert! heb ik niets aan toe te voegen 🙂 Wij bij Simyo zijn in ieder geval blij dat het in veel gevallen weer werkt!

Wonderbaarlijk dat na al die jaren ineen wel mms-jes aankomen via die website. Helaas komen maar drie van de zes foto's aan, maar dat is toch al een hele verbetering. Er lijkt dus nog een bugje in deze nieuwe webpagina te zitten. Maar het is duidelijk geen pagina van kpn of hi.
Compliment voor dit begin van de vooruitgang.


Hoi Soraya,

Wat fijn om te horen dat je alsnog blij bent met de vooruitgang van de MMS-dienst. Ik zou een melding voor je maken, om te kijken of we ervoor kunnen zorgen dat álle MMS-jes aankomen 🙂

Bedankt voor je compliment!

Reageer