.

Beantwoord

Mijn telefoon geeft "geen service" en "zoeken" aan, hoe los ik dit op?

  • 11 December 2014
  • 6 reacties
  • 13166 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo allemaal, de iphone van mijn vrouw geeft sinds een paar dagen Geen service en zoeken aan. Kan wel wattaappen, meer niet bellen en gebeld worden. Iemand een idee wat te doen?
icon

Beste antwoord door Tiury 12 December 2014, 13:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

Indien mogelijk een test.
Haar telefoon andere sim, andere telefoon haar sim.
Functie bellen / gebelt worden, werkt dat? Een beetje onduidelijk verwoord.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi PARUCCI, leuk om je weer eens terug te zien op het forum 🙂!

Wat onhandig dat je vrouw al een poosje niet bereikbaar is op haar telefoon. Allereerst: heb je al eens geprobeerd om haar telefoon eens uitgezet, simkaart eruit gehaald en na 15 minuten weer de simkaart geplaatst en de telefoon opnieuw opgestart?

Hiermee fris je de telefoon vaak al genoeg mee op, zodat hij zonder problemen kan registreren op het KPN netwerk.

Mocht dit niet werken, vraag ik je de test van Friesian eens uit te voeren.

Ik hoor graag van je of dit heeft gewerkt. :)

Bedankt voor je reactie, Friesian 🙂!
Reputatie 1
Badge
Hoi Tiury, bedankt voor het meedenken. De telefoon uitzetten en sim verwijderen had geen effect. Heb Friesian zijn idee geprobeerd, andere sim in de tel en hij werkt perfect. Ook de simyo sim in de andere tel. Werkt goed. Het probleem zit hem dus wrsch in de telefoon zelf, is wrsch de sim reader, welke wel vervangen kan worden, kost paar tientjes. Toch bedankt! Gr PARUCCI
Reputatie 1
Badge
Ha Friesian, heb jou advies opgevolgd, klopt wisselen vd sim werkt wel in ander toestel maar niet in het toestel van mijn vrouw, probleem zit hem dus in de telefoon, maar het is te repareren heb ik al gelezen, is wrsch de sim reader. Bedankt voor het meedenken! Gr PARUCCI
Een paerd dat een beetje weet van telefonie kom je niet elke dag tegen, nietwaar? :D 
Graag gedaan. 🆒 

Anyplace anywhere anytime.
(Met dank aan Nena en Kim Wilde)

Groet,
A horse called Friesian.
Reputatie 3
Badge +7
Hi PARUCCI,

Wat fijn dat de oplossing van Friesian heeft geholpen.:)
Ook al zul je nu het toestel moeten repareren, je weet in ieder geval wat de oplossing is.

Kun je het hier laten weten als de telefoon gerepareerd is? Of dat geholpen heeft?

@Friesian altijd handig zo'n paard;)

Reageer