.

Beantwoord

Mijn simkaart is niet aangemeld bij het netwerk. Wat nu?

  • 26 October 2016
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb een Samsung S 5 mini gekocht en krijg steeds de melding niet aangemeld bij netwerk. Ik dacht dat het aan de simkaart lag nieuwe aangeschaft en het probleem blijft, Op het oude toestel werkt de simkaart wel.
Als ik het toestel opnieuw opstart werkt het netwerk weer even .Wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door Samantha 26 October 2016, 13:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Anjack,

Welkom op het Simyo forum! :D

Wat vervelend dat je simkaart niet wordt aangemeld bij het netwerk! Je geeft aan dat je simkaart het in een andere telefoon wel doet. Het lijkt er op dat het probleem dan bij je telefoon ligt. Wat gebeurt er als je een andere simkaart in je Samsung S5 Mini stopt?

Ik raad je aan de instellingen van je telefoon te controleren aan de hand van onze Toestelhulp. Ook kun je proberen handmatig het KPN netwerk te zoeken. Dit doe je in de instellingen van je telefoon, via Meer Netwerken > Mobiele Netwerken > Netwerkoperators > Netwerken zoeken.

Als dit niet lukt, laat je dat dan weten?

Groetjes,
Samantha
Hoi
Samantha,

Nog bedankt voor je snelle reactie. Het is allemaal niet gelukt. Maar ik heb inmiddels mijn 3e nieuwe telefoon, dus alles is geweldig goed opgelost. Een hele fijne service van Paradigit gehad. En deze laatste nieuwe telefoon van een ander type doet het prima.

Met vriendelijke groet,
Anja
Badge +7
Hoi anjack,

Heel fijn dat alles nu goed werkt in je 3e nieuwe telefoon 😃 Blijkt dat het toch aan de telefoon lag. Gelukkig zijn de problemen nu verholpen.

Als je nog andere vragen hebt, weet je ons te vinden he?

Groetjes,
Samantha

Reageer