Skip to main content

.

Ik heb op 25 juni overstappen naar Simyo met nummerbehoud aangevraagd, maar geen contract ontvangen. Ik heb in MijnSimyo (06xxxxx) de knop 'eerder starten' niet aangeklikt omdat ik niet eerder wil starten. Gisteren heb ik dat wel gedaan en het contract gevonden (dat had ik dus nog niet eerder gezien).
Daarin viel mij op dat bij de internetbundel 12000 MB voor € 4 per maand is opgenomen. Bij mijn weten heb ik (op 25 juni) gekozen voor 10000 MB voor € 2 per maand. Ik verzoek u dit daarom aan te passen in mijn contract.

Deze optie heb ik 25 juni gekozen

Alvast bedankt!
Erik Boegborn

Ik gok dat je dat voor de volgende maand zelf kan doen onder Mijn Simyo. Welke opties heb jij daar onder "Bundels wijzigen”? Dat gaat dan wel pas per eerste van de volgende maand in. Ik weet niet of moderatoren (=Simyo medewerkers) een reeds lopende bundel kunnen aanpassen.

Overigens is het niet de bedoeling om privégegevens (zoals telefoonnummer) publiekelijk op het forum te zetten.

Hoi @Erik Boegborn,

Bedankt voor je bericht. 

Zoals @Groentjuh aangaf is het niet de bedoeling privé gegevens zoals je telefoonnummer te delen op het forum. Bedankt voor je hulp! 😊

Dit is voor je eigen veiligheid en kan je ook terugvinden in de huisregels van het forum. Ik heb voor je eigen veiligheid je telefoonnummer uit het bericht gehaald.

Ik zie op je aansluiting dat je destijds gekozen hebt voor de bundel van 12 GB voor €4 zoals je ook terug kan zien in je contract. Mocht je toch liever de kleinere bundel van 10 GB voor €2 willen kan je dit zelf aanpassen via je mijn Simyo onder bundels wijzigen. Let op dat bundel wijzigingen ingaan per 1ste van de volgende maand. 

Groetjes,
Ashley

Reageer