.

Beantwoord

Mijn bereikbaarheid valt steeds weg. Wat nu?

  • 26 February 2017
  • 30 reacties
  • 1466 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Saar1933,

Balen dat je bereik nog steeds wegvalt!

Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst is van de kruistest. Houd je ons gauw op de hoogte?

Groetjes,
Asma
Hoi Samantha,
Ik heb mijn telefoon uitgehad en opnieuw opgestart. Toen had ik inderdaad weer bereik.
Inmiddels is dat weer weggevallen helaas. Ik zal de kruistest uit gaan voeren. Wordt vervolgd.
Badge +7
Hoi Saar1933,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik vind het erg vervelend dat je bereik telkens wegvalt. Er is inderdaad een storing met verbroken verbindingen als je een iPhone 5 hebt. Dit probleem speelt al een paar maanden, daarom denk ik dat het niet direct hier aan ligt. Daarom heb ik je simkaart een reset gegeven. Hiermee maakt hij een nieuwe verbinding met het netwerk. Wil je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk zijn je problemen met wegvallend bereik daarna verholpen.

Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan een kruistest uitvoeren zoals Ray je al aangeraden heeft? Je stopt jouw simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien of dit probleem wordt veroorzaakt door je simkaart of door je telefoon. Zo kunnen we je daarna iets gerichter helpen.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Dank! KPN geeft inderdaad storing aan met iPhone.
Hoi,

Op deze site van KPN kunt u kijken of er misschien een storing is.
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm

Is daar geen sprake van, doe dan eens een kruistest. Uw simkaart in een ander toestel en andersom. Zo kan men er achter komen of het een simkaart of toestel probleem is.

Reageer