.

Beantwoord

Kunnen jullie mijn nummerbehoud annuleren?


Ik heb vandaag mijn startpakket binnen gekregen en wil toch afzien van het aangevraagde nummerbehoud kunnen jullie mij hier mee helpen
icon

Beste antwoord door Tiury 14 April 2016, 10:46

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raymond1968, welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk om te horen dat je het startpakket hebt ontvangen en hier meteen mee wilt bellen. Natuurlijk help ik je met het annuleren van je nummerbehoud. We kunnen het nummerbehoud afzeggen, zodat je bundels meteen ingaan en je gebruik gaat maken van het door ons verkregen (tijdelijke) nummer. Ik moet hierbij wel zeggen dat je het contract met je vorige provider zélf moet opzeggen. Denk je hier aan en ben je akkoord met de annulering?

Groetjes, Tiury
Dank voor de snelle reactie is het nu geregeld dan of moet ik nog wat doen
Ja ik ben akkoord met de annulering
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raymond1968,

Jij ook bedankt voor je snelle reactie! Ik wilde graag de bevestiging hebben, want dat vind de nummerbehoud afdeling een prettiger gevoel 🙂. Gelukkig zie ik dat je gister al meteen hebt gebeld met de klantenservice, waarna je bundels ook zijn geactiveerd. Werkt alles naar behoren 🙂?

Groetjes, Tiury
Bijdeze ook van mij een verzoek om het nummerbehoud te annuleren,en het tijdelijke nr permanent te maken. Het oude nr is van een prepay dienst, daar heb ik geen kosten of verplichtingen aan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Misch_mas,

Welkom op het Simyo Forum!

Geen probleem, dat gaan we doen! Super leuk om te zien dat je graag aan de slag wilt met je nieuwe Simyo aansluiting. Ik heb de aanvraag voor het activeren van je bundels dan ook direct doorgezet. Omdat het vandaag zondag is, zal dit helaas vandaag niet meer lukken. Dit zal maandag worden. Natuurlijk houd ik je hiervan op de hoogte.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Misch_mas,

Bij deze kom ik je laten weten dat de bundels op jouw tijdelijke nummer geactiveerd zijn 🙂 Je kunt dus gebruik gaan maken van je simkaart. Laat je weten of het allemaal werkt zoals het hoort?

Groetjes,
Angela
Top! Dank voor de reactie buiten kantooruren. Check moet nog gebeuren, deze is nl voor mijn dochter,en die spreek ik vanavond weer
Grt, mischa
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Misch_mas,

Natuurlijk namens Angela; graag gedaan 🙂. Heb je inmiddels bevestiging gekregen dat alles naar wens werkt?

Groetjes, Tiury
Yep, alles werkt, dank
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Misch_mas,

Dat is goed om te horen 🙂! Bedankt dat je het ons hebt laten weten. Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je weer graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer