.

Beantwoord

Kun je bij nummerbehoud zelf bepalen wanneer het nummer wordt overgezet?

  • 21 September 2015
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Badge
Ik wil van KPN prepaid overstappen naar Simyo prepaid met nummerbehoud . Er staat nog € 21,00 op mijn simkaart van KPN.
Als ik vandaag de Simyo prepaid simkaart aanvraag met nummerbehoud, kan ik dan het nummer overzetten als mijn beltegoed van KPN op is?
Voorbeeld ik doe nog 10 dagen met mijn beltegoed op de KPN kaart, nu wil dat het overzetten van mijn telefoonnummer dan ook pas na 10 dagen laten ingaan. Kan dat, anders verlies ik misschien € 12,00 beltegoed bij KPN omdat mijn nummer te vroeg wordt overgezet.
icon

Beste antwoord door Tiury 23 September 2015, 09:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Saalk, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat een goede vraag stel je hier 🙂. Er zijn verschillende manier waarop je nummerbehoud kunt aanvragen. Je kunt uiteraard tijdens de bestelling aangeven op welke dag jij wil dat je nummer wordt overgezet. Dit doe je door in het nummerbehoud menu bij het bestellen te klikken op 'Datum kiezen'.

Je kunt óók je Simyo Prepaid bestellen en later via Mijn Simyo nummerbehoud aanvragen. Let hierbij wel op dat het minimaal een week duurt voor je nummer overgezet kan worden.

Zo kun je het precies afmeten met je resterende tegoed bij KPN, denk je ook niet?

Groetjes, Tiury
Badge
Hartelijk dank voor deze hele goede informatie.
Met vriendelijke groet
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Saalk,

Graag gedaan 🙂 Fijn dat je iets aan de informatie hebt.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we hier paraat 😉

Reageer