.

Beantwoord

Kan niet met vaste lijn naar mijn Simyo mobiel bellen, hoe kan dit?

  • 22 February 2016
  • 3 reacties
  • 758 Bekeken

Hallo, ik kwam er gisteren achter dat ik niet meer met mijn vaste (Ziggo) lijn naar mijn mobiel kan bellen. Andersom gaat prima, en andere vaste lijnen kunnen ook gewoon naar mijn mobiel bellen. Mijn partner heeft ook een mobiel met Simyo SIM kaart, en heeft dit probleem niet. Wij hebben allebei een recent Windows 8.1 toestel. Het lijkt er dus op dat specifiek mijn vaste lijn op mijn SIM kaart / mobiel geblocked wordt of zo, maar als ik in de settings kijk zie ik geen enkel geblocked nummer staan. Weet iemand hoe dit probleem kan zijn ontstaan en hoe dit op te lossen is?

PS verder nooit een probleem gehad met bellen / gebeld worden op Simyo SIM kaart, en al een jaar of 4 tevreden klant.
icon

Beste antwoord door Angelica 22 February 2016, 16:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Odude1977,

Welkom op het Simyo forum.

Gelukkig hoef je jezelf denk ik niet te bellen maar apart is het natuurlijk wel. Kan het zijn dat je het nummer van je vaste lijn hebt geblokkeerd in je telefoon? Als dit niet het geval is, lijkt het toch aan je Ziggo aansluiting te liggen. Als je met je vaste aansluiting naar 1200 belt, kan je bij Ziggo nagaan waarom je niet naar je eigen nummer kan bellen.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Angelica

PS fijn om te lezen dat je al vier jaar een tevreden klant bent. Nog vier jaar erbij? 😳
Hai Angelica,

Ik hoef mezelf idd niet vaak te bellen, maar het thuisfront soms wel 😉 Zoals ik al aangaf is het vaste lijn-nummer niet in mijn mobiel geblokkeerd, er staat daar geen enkel nummer. Bij mijn weten is er ook nooit een nummer niet doorgekomen -tot nu dan. Ik ga zeker even contact met Ziggo opnemen, kijken of zij iets weten. En dan weten jullie het ook 😉
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Odude1977,

Bedankt voor je reactie 🙂 Zo te zien heeft Angelica over dat stukje heen gelezen. Kan gebeuren 😉.

Wat je nog wel kunt proberen is het bellen naar ##002#. Hiermee zet je doorschakelingen uit die misschien op jouw aansluiting terecht zijn gekomen. Dit zou het wel eens kunnen zijn :)

Is dit niet zo, hoor ik graag van je of Ziggo een goede oplossing voor je heeft!

Groetjes, Tiury

Reageer