.

Beantwoord

kan mijn man mijn prepaid kaart overnemen met nummerbehoud?

  • 1 August 2014
  • 6 reacties
  • 540 Bekeken

Badge +1
Hallo ik heb een prepaid bij simyo en het abonnement van mijn man loopt binnenkort af. Kan hij met nummerbehoud het prepaid van mij overnemen? Hij belt maar heel weinig en dan zijn 100 min. veel te veel.
icon

Beste antwoord door Kim 4 August 2014, 11:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi joppie,

Als jij je 06-nummer wil laten vervallen, dan is het mogelijk om op de prepaid aansluiting het 06-nummer van je man te laten zetten.
Dit kan via Mijn Simyo > Mijn instellingen & simkaart > 'Aanvragen nummerbehoud >'.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge +1
Hallo Kim dank voor je antwoord. Hoop dat dit t.z.t. gaat lukken. Abo loopt nog tot november.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joppie,

Zodra je vragen krijgt tijdens het nummerbehoud proces, laat het ons dan meteen even weten 🙂 Dan helpen we je op weg!
Badge +1
Is het niet slimmer als je man een nieuwe Simyo-prepaidkaart aanvraagt met nummerbehoud? Dan krijgt hij maximaal 7,50 euro gratis extra beltegoed.
Badge +1
Is het niet slimmer als je man een nieuwe Simyo-prepaidkaart aanvraagt met nummerbehoud? Dan krijgt hij maximaal 7,50 euro gratis extra beltegoed.

Misschien ook een idee FreshM. Ga e.e.a. nog uitzoeken maar bedankt voor de tip.
Reputatie 6
Badge +10
Dankjewel voor het goede idee FreshM :D

Dan kan joppie de huidige prepaid kaart als back-up gebruiken!

Reageer