.

Beantwoord

Kan ik zo snel mogelijk een nieuw nummer krijgen?

  • 22 January 2014
  • 16 reacties
  • 893 Bekeken

Hallo!
Ik heb enorm veel last van een stalker en wil op alle mogelijke manier contact met hem
onmogelijk maken. Graag zou ik dan ook z.s.m. een nieuw telefoonnummer willen ontvangen.
Kunnen jullie mij snel helpen?
Groetjes,
Yvonne
icon

Beste antwoord door Ernst 23 January 2014, 17:02

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een nieuw nummer kost 5 euro (per aanvraag). Voordat een nieuw nummer aan de aansluiting gekoppeld kan worden, moet u toestemming geven voor die kosten. Dat kunt u doen door hier in een reactie te plaatsen, waarin je toestemingen geeft om die kosten in rekening te brengen.

Een nieuw nummer krijgen duurt niet zolang.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi vonnie, en welkom op het forum!

Het is inderdaad zoals Groentjuh zegt: ga je akkoord met deze €5? Zo ja, dan kun je morgen al een nieuw nummer hebben.


Dank je voor het meedenken, Groentjuh!
ik wil een nieuw nummer aanvragen
groetjes
ik vind het trouwens zwaar irritant dat dat via een forum moet
Reputatie 7
Badge +9
ik vind het trouwens zwaar irritant dat dat via een forum moet

Bellen met de klantenservice kan ook, zie de link bovenaan rechts!
Badge +6
ik wil een nieuw nummer aanvragen
groetjes


ik vind het trouwens zwaar irritant dat dat via een forum moet

Hoi Aardbeving,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een nieuw telefoonnummer hebt gekregen. Het aanvragen van een nieuw telefoonnummer hoeft niet via het forum. Wanneer je belt met de klantenservice dan is het dezelfde dag nog geregeld. Je kunt de klantenservice bereiken op maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.30 via 1200 vanaf je Simyo aansluiting of via 0900-8090 (35 cent per gesprek).

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Hoi vonnie, en welkom op het forum!

Het is inderdaad zoals Groentjuh zegt: ga je akkoord met deze €5? Zo ja, dan kun je morgen al een nieuw nummer hebben.


Dank je voor het meedenken, Groentjuh!

Bedankt voor de antwoorden! Ik ga akkoord met de 5 euro en wil heeel heeel heeel graag zsm een nieuw nummer! Alvast bedankt!!! Groetjes Yvonne
Bedankt voor de antwoorden! Ik ga akkoord met de 5 euro en wil heeeel heeeel graag zsm een nieuw nummer! Alvast bedankt! Groetjes, Yvonne
Badge +8
Hoi Vonnie,

Ok, dan geef ik het door, en ontvang je je nieuwe nummer zodra het is gewijzigd per email :)

Groetjes, Charlene
Super! Dankjewel!!!
Badge +6
Super! Dankjewel!!!

Hoi Vonnie1,

Graag gedaan en een fijne dag.
Ik zou graag een nieuw telefoonnummer willen hebben.
Ik wil graag een nieuw nummer. Ik ga akkoord met de bijbehorende kosten (5,-)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gebruiker2,

Bedankt voor je verzoek via het forum 🙂 In dit geval is het niet nodig om een moderator een privéberichtje te sturen. Goed dat je aangeeft dat je akkoord bent met de €5,- administratiekosten. Hierdoor kan ik meteen je nummer wijzigen. Zodra ik 'm voor je heb gewijzigd, stuur ik je per e-mail een bevestiging, samen met je nieuwe nummer. Laat je me weten of je de e-mail hebt gehad?

Groetjes, Tiury

Goedenacht ,

 

Ik.wil graag zsm een nieuw telefoonnummer en ga akkoord met de 5.euro die daarvoor betaald moet worden.

Met vriendelijke groet

Lena

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @LenaPlas,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact met ons opneemt! Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit voor je in orde maken 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer