.

Beantwoord

Kan ik mijn prepaid overzetten naar een lopende Sim-only?

  • 8 May 2014
  • 5 reacties
  • 470 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Kan ik een lopende simyo abonnement overzetten naar een andere simyo 06 nummer????
icon

Beste antwoord door Tiury 9 May 2014, 17:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +3
Hoi Dimi,

Ik probeer je vraag zo goed mogelijk te begrijpen, bedoel je eigenlijk: "Van twee SimOnly abonnementen, één maken"?
Dat is niet mogelijk. Dan zou je d.m.v. die manier onder je contact uit kunnen. ;-)

Is je huidige contract afgelopen, dan zou het moeten kunnen het telefoonnummer als nummerbehoud aan te vragen via Mijn Simyo op het abonnement waarop je het nummer wilt gebruiken.

Als dit niet is wat je bedoeld, zou je het dan iets uitgebreider kunnen omschrijven?

Groetjes, Mike.
Ik wil inderdaad simyo prepay 06 overzetten naar nog lopende abonnement, en met lopende 06 abonnement naar een ander provider.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dimi,

Welkom op het forum 🙂

Het overzetten van je prepaid nummer naar je lopende abonnement is mogelijk 🙂 Máár zoals het woord al een beetje verklapt. Je hebt nog wel een lopend contract. Dat betekent dat je daar voorlopig nog niet meer kunt overstappen naar een andere provider.

Mag ik vragen waarom je denkt aan overstappen met dat nummer? 🙂
Beste Tuiry,

Het 06 nummer met abonnement is van mijn zoon, helaas met het overschrijden van het pakket loopt het behoorlijk in de kosten.
Er zijn momenteel ook abonnementen waarbij de kosten bij overschrijden  net zo duur zijn als binnen het pakket, tevens zijn eventueel bijgekochte minuten langer houdbaar tot 3 maanden.
Badge +8
Hoi Dimi,

Het 06nummer van je lopende abonnement kun je niet meenemen naar een andere provider. Dit kan alleen als je de resterende tijd van het contract afkoopt. Als je bij een andere provider iets hebt gevonden dat meer past bij je zoon, dan zou je dat dus met een nieuw nummer af kunnen sluiten.
Vind je de voorwaarden van de andere provider zo de moeite waard dat je voor een afkoopsom zou gaan? Heb je ook rekening gehouden met de aansluitkosten enz.?

Ik zie trouwens op de aansluiting waar je mee bent ingelogd 1 hoge factuur. Dit komt door een hele hoop smsjes. Wellicht zou de SMS onbeperkt bundel daar een oplossing voor zijn. Dan betaal je €5, en gaan de smsjes niet meer van de belminuten af. Dan kan je zoon dus echt onbeperkt sms'en.

Groetjes,
Charlene

Reageer