.

Beantwoord

Kan ik mijn overstap zelf bepalen?

  • 31 January 2014
  • 3 reacties
  • 592 Bekeken

Kan iemand mij vertellen waar ik de overstapdatum kan wijzigen van wanneer mijn Simyo abbonement ingaat?
icon

Beste antwoord door Natascha 1 February 2014, 09:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Kan iemand mij vertellen waar ik de overstapdatum kan wijzigen van wanneer mijn Simyo abbonement ingaat?

Hoi Marrit,

Welkom op het forum!
Bedoel je met de overstapdatum wanneer je telefoonnummer met nummerbehoud wordt overgenomen door Simyo of wanneer het abonnement ingaat zonder nummerbehoud? Wanneer je een abonnement aanvraagt zonder nummerbehoud dan gaat het abonnement in op het moment dat je simkaart activeert. Mocht je nummerbehoud hebben aangevraagd dan bepaalt je huidige provider op welke datum je mag overstappen.
Badge
Ik ben vanaf vandaag overgestapt naar Vodafone maar nu blijkt dat ik geen gebruik kan maken van hun diensten omdat Simyo
als porterings datum 24 februari heeft doorgegeven aan Vodafone.

Dit is hoogst opmerkelijk omdat ik tijdig mijn abonnement bij jullie heb opgezegt en ik vanaf vandaag ( 1 februari) dus ook geen klant meer
ben bij Simyo. Ook volgens "mijn Simyo" ben ik klant af bij jullie.

Ik heb een zakelijk abonnement met nummerbehoud afgesloten en dat betekent dus dat ik op dit moment niet bereikbaar ben voor
mijn cliënten, opdachtgevers en collega's.

Met de porteringsdatum die Simyo heeft doorgegeven aan Vodafone ben ik tot 24 februari niet bereikbaar!! Ook als ik vandaag van Simyo verneem
dat het een 'foutje' betreft en dat ik inderdaad per vandaag geen klant meer ben bij jullie , dat de verkeerde informatie is doorgegeven aan Vodafone, èn
Simyo dit ook nog vandaag doorgeeft aan Vodafone, heb ik alsnog een heel groot probleem tot maandag! 

Vodafone sluit nieuwe klanten alleen op maandag en vrijdag aan, dus wat voor oplossing er ook gaat komen, ik ben op zijn minst tot maandag  zakelijk niet bereikbaar.

Mijn ongenoegen is groot, ik hoop op spoedige correctie van de porteringsdatum, en ik ben benieuwd naar de tegemoetkoming van Simyo
voor de problemen die ik nu ondervind door zakelijk niet bereikbaar te zijn. (zakelijk ben ik 24/7 te benaderen, dit is door jullie te controleren bij de KvK)
Badge +8
Hoi EstherX,

Ik heb je reactie ook in dit topic gevonden, en hem daar voor je beantwoord.

Groetjes,
Charlene

Reageer