als porterings datum 24 februari heeft doorgegeven aan Vodafone.
Dit is hoogst opmerkelijk omdat ik tijdig mijn abonnement bij jullie heb opgezegt en ik vanaf vandaag ( 1 februari) dus ook geen klant meer
ben bij Simyo. Ook volgens "mijn Simyo" ben ik klant af bij jullie.
Ik heb een zakelijk abonnement met nummerbehoud afgesloten en dat betekent dus dat ik op dit moment niet bereikbaar ben voor
mijn cliënten, opdachtgevers en collega's.
Met de porteringsdatum die Simyo heeft doorgegeven aan Vodafone ben ik tot 24 februari niet bereikbaar!! Ook als ik vandaag van Simyo verneem
dat het een 'foutje' betreft en dat ik inderdaad per vandaag geen klant meer ben bij jullie , dat de verkeerde informatie is doorgegeven aan Vodafone, èn
Simyo dit ook nog vandaag doorgeeft aan Vodafone, heb ik alsnog een heel groot probleem tot maandag!
Vodafone sluit nieuwe klanten alleen op maandag en vrijdag aan, dus wat voor oplossing er ook gaat komen, ik ben op zijn minst tot maandag zakelijk niet bereikbaar.
Mijn ongenoegen is groot, ik hoop op spoedige correctie van de porteringsdatum, en ik ben benieuwd naar de tegemoetkoming van Simyo
voor de problemen die ik nu ondervind door zakelijk niet bereikbaar te zijn. (zakelijk ben ik altijd 24/7 te benaderen, dit is door jullie te controleren bij de KvK)
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie