.

Beantwoord

Kan ik mijn nummerbehoud aanvraag nog wijzigen?

  • 11 March 2020
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

LS

Ik heb vandaag mijn Simyo simkaart binnen gekregen. Ook heb ik een mail gekregen waarin mij wel medegedeeld dat mijn aanvraag voor nummerbehoud was afgewezen. De aangegeven reden hiervoor is/was dat “ combinatie telefoonnummer en klantnummer klopt niet”.

Ik weet niet wat er fout is gegaan want van de provider van mijn (gewezen) werkgever (T-Mobile Zakelijk) heb ik reeds het bericht gekregen dat mijn 06-nummer “is vrijgegeven” en ik een provider kan kiezen van tegen keuze. Ik kan zelfs het ticket-nummer doorgeven waaronder mijn aanvraag bij T-Mobile is afgehandeld. 
Blijft de vraag wat er fout gegaan is en hoe dit akkefietje kan worden opgelost?

Wei weet raad?

Groet,

icon

Beste antwoord door Daisy 12 March 2020, 15:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi NiRe,

 

Super vreemd dat het zo is gegaan! Kun jij mij een privéberichtje sturen met het toegewezen tijdelijk Simyo nummer met het het te behouden telefoonnummer en adresgegevens en het klantnummer? Dan kijk ik even wat ik voor je kan doen.

 

Groetjes,

Daisy

Hi Daisy,

Even de stand van zaken. Ik heb contact opgenomen met de contactpersoon van mijn gewezen werkgever voor T-Mobile. Aan haar heb ik het “T-Mobile klantnummer” van mijn gewezen werkgever gevraagd. Met dit klantnummer heb ik opnieuw “nummerbehoud” aangevraagd, en …….. binnen een “vloek en een zucht” kreeg ik bericht dat nu mijn nummerbehoud doorgevoerd kan worden.

Dus “mijn probleem” is opgelost. Dank voor de genomen moeite!

Groet,

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi NiRe,

Fijn dat het alweer is opgelost! We kijken uit naar je komst :innocent:

Kan ik je nog ergens anders mee helpen in de tussentijd? 

Groetjes, 
Bas

Reageer