.

Beantwoord

Kan ik een telefoonnummer blokkeren?

  • 2 December 2015
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo, is het mogelijk om 1 telefoonnummer te blokkeren?
Ik word elke dag gebeld, heel kort zodat je bijna niet kunt op nemen.
Als het je lukt om op te nemen word er weer opgehangen.
Het schijnt om een abonnementen verkoop van het AD te gaan, maar ik word er elke keer door lastig gevallen op mijn werk.

Ik moet telefonisch bereikbaar zijn, dus kan de telefoon niet uit doen.
AD doet er niks aan.

groeten, inge
icon

Beste antwoord door Ray 2 December 2015, 11:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Als ze een nummer meezenden dan kun je deze heel gemakkelijk blokkeren met een app. Call blocker o.i.d. De naam kan afwijken, ligt er ook aan wat voor toestel je hebt.

Bellen ze zonder dat ze een nummer meezenden word dat wat lastiger want als je afgeschermde nummers blokkeert kan niemand je meer bellen die zijn nummer af schermt.

Je kunt je ook aanmelden bij het bel me niet register zodat die vervelende call centers je niet meer mogen bellen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Foxy,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat jij je vraag hier stelt!

Zoals je ziet heb ik het bericht van Raytje als antwoord gemarkeerd. Dit zijn namelijk de opties die je hebt. Helaas kan ik vanuit hier geen nummers blokkeren voor je. Laat je het weten of de tips van Raytje voldoende en duidelijk genoeg zijn? Als je hier nog vragen over hebt, kun je uiteraard bij ons terecht.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Bellen en netwerk'. Hier past jouw topic wat beter.

@Raytje, bedankt voor je uitleg :D

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo,
Bedankt voor de antwoorden.
Ik zal het call blocker eens uitzoeken.
Bel me niet register werkt niet. Ik word elke dag gebeld door de krant en dat nummer wil ik nu blokkeren omdat bel me niet register compleet wordt genegeerd. Zowel bij mij als bij anderen.

groeten,
inge
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Foxy,

Wat ontzettend vervelend zeg! Hoe lang sta je al ingeschreven bij het bel-me-niet register? Het kan namelijk enkele weken duren voordat je niet meer gebeld wordt. De call blocker is zeker verstandig om te proberen.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer