.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer aanvragen?

  • 10 October 2016
  • 10 reacties
  • 188 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag een nieuw telefoonnummer, het vorige was bij Tele 2 en ik kreeg geen antwoord op mijn wens tot verlenging.
Had het nummer beëindigd, omdat ik dacht dat het toestel kapot was, maar dat bleek niet zo te zijn.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb al een nieuwe kaart aangevraagd, de vorige was met nummerbehoud, ook van Simyo,
maar die werd niet bevestigend beantwoord door Tele 2.

met vriendelijke groet,

Louie Louie
icon

Beste antwoord door Sean 11 October 2016, 15:19

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp je wens niet.

Als je al een aansluiting hebt bij Simyo heb je al een telefoonnummer. Of dit nu een tijdelijk nummer is of niet, je hebt een nummer. Als dit tijdelijk is, wordt dit vanzelf definitief als je geen nummerbehoud hebt aangevraagd.

En voor je nieuwe aangevraagde kaart gaat ditzelfde weer op.

Een nieuw telefoonnummer wordt veelal aangevraagd door klanten die op hun huidige nummer bijvoorbeeld lastig worden gevallen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Louie Louie,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je verzoek tot nummerbehoud is afgewezen. Wij hebben van je vorige provider te horen gekregen dat wij je oude nummer niet kunnen overnemen. Als je een nieuw verzoek wil indienen, dan raad ik je aan eerst contact op te nemen met Tele2. Zij kunnen toelichten waarom de vorige aanvraag is afgewezen.

Je kunt er ook voor kiezen je tijdelijke nummer te houden, zodat wij direct je bundels kunnen activeren.

Een compleet nieuw nummer is ook een mogelijkheid, maar daar zijn wel € 5,- administratiekosten aan verbonden. Als je akkoord gaat met deze kosten, dan maak ik dat meteen in orde.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Sean

@RicoK, bedankt voor je reactie!
Hallo Sean,

Ik heb mijn tweede kaart van jullie geplaatst in mijn iPhone 3G, zonder nummerbehoud.
De eerste had een verzoek tot nummerbehoud aan Tele 2, maar daar gingen ze niet op in.
Ik wacht nu tot jullie mij een nieuw nummer toekennen, behalve het 'tijdelijke' nummer dat ik nu al heb.
Ik ga akkoord met de kosten van € 5,-
Weten jullie al wanneer dat is in deze maand?

met vriendelijke groet,

Louis Radstaak
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Louie Louie,

Het klopt dat je een nieuwe simkaart hebt besteld, maar dit is een vervangende simkaart die gekoppeld is aan hetzelfde tijdelijke nummer.

Ik denk dat er enkele misverstanden zijn over je vraag. Ik denk dat het beter is als wij elkaar telefonisch spreken hierover. Kun je mij in een privébericht laten weten op welk nummer je bereikbaar bent en op welk tijdstip? Ik help je dan graag verder.

Groetjes,
Ilias
Hallo Ilias,

Morgen ben ik bereikbaar vanaf 12.00 uur op 0575431643.

met vriendelijke groet,

Louis
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louis,

Ik heb jou vandaag aan de telefoon gehad! De situatie hebben we samen besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat jij je tijdelijke nummer wilt gaan gebruiken. Ik ben net langs de afdeling Nummerbehoud gelopen, om ervoor te zorgen dat zij dit voor je in orde maken. Zodra het gelukt is, zal ik hier nogmaals een berichtje plaatsen, goed?

Als je andere vragen hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Dat is goed, ik wacht tot het tijdelijke nummer van jullie is omgezet.

met vriendelijke groet,

Louis
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louis,

Dankjewel voor je geduld! Het is nu helemaal geregeld! Je bundels zijn actief, dus je kunt er gerust gebruik van gaan maken. Dit zie je ook terug als je inlogt op Mijn Simyo. Daar kun je meteen je verbruik in de gaten houden. Ook is je tijdelijke nummer nu gewoon je standaardnummer geworden. Dat is lekker snel gegaan, toch? 🙂

Ik heb je 06-nummer uit je berichtje verwijderd trouwens. Dit is namelijk een openbaar forum, en vanwege privacy-overwegingen is het niet handig om je telefoonnummer hier neer te zetten. Hou je hier in de toekomst rekening mee?

Als je nog andere vragen hebt, dan weet je me te vinden, Louis!

Groetjes,
Jihane
Goedendag

Is het mogelijk om een nieuwe nummer aan te vragen?
Ik ga akkoord met die 5 euro kosten.

Mevr chanine
Reputatie 5
Badge +9
Hoi chanine,

Ik heb je nummer gewijzigd! Je hebt hier een e-mail over ontvangen? Klopt dat?

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groetjes,
Caspar

Reageer