.

Beantwoord

Kan ik een bestaand nummer op mijn abonnement zetten?

  • 20 August 2015
  • 2 reacties
  • 520 Bekeken

Ik wil een ander, bestaand nummer koppelen aan mijn huidige abonnement
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 11:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat kan niet. Een abonnement is gekoppeld aan 1 nummer en niet meer dan 1. Je kunt natuurlijk wel twee nummers bij Simyo hebben, maar die hebben elk hun eigen abonnement.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi K.D.

Allereerst, van harte welkom op het Simyo Forum!

Dat kan niet. Een abonnement is gekoppeld aan 1 nummer en niet meer dan 1. Je kunt natuurlijk wel twee nummers bij Simyo hebben, maar die hebben elk hun eigen abonnement.

Goed dat jij je vraag hier even komt stellen. Het antwoord van Scotsman klopt. Het is niet mogelijk om twee 06-nummers te koppelen aan één abonnement. Ik heb hier nog een aanvulling op. Als jij nog een 06-nummer hebt bij een andere provider, is het altijd mogelijk om nog nummerbehoud aan te vragen. Ook al loopt jouw Simyo abonnement al voor een langere tijd. Jouw huidige nummer zal vervangen worden door het nummer van jij meeneemt van deze andere provider. Dit kun je allemaal regelen via Mijn Simyo. Was dit wat je bedoelde? Zo ja, heb je hier nog vragen over?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'. Zo kunnen andere forumleden met dezelfde vraag het antwoord makkelijker vinden. Daarnaast blijft het forum lekker overzichtelijk :)

Groetjes,
Angela

Reageer