.

Beantwoord

Is mijn telefoonnummer al afgesloten omdat ik hem lange tijd niet gebruikt heb?

  • 2 March 2016
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik op mijn (weinig gebruikte) 2e nummer van de prepaid telefoon binnen 15 moet bellen of sms-en.
Direct geprobeerd, maar het werkt al niet meer. Voortijdig afgesloten? Het beltegoed (op "mijn simyo") is nog € 3,15. Whatskebeurt?
icon

Beste antwoord door Caspar 3 March 2016, 12:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jos Jor,

Wat vervelend dat je nummer binnenkort afgesloten zal worden, maar gelukkig heb je nog tijd :D

Je nummer is nog niet afgesloten. Ik zie dat hij nog steeds actief is.

Wat werkt er precies niet? Wat krijg je te horen als je probeert te bellen? Ik ben heel benieuwd.


Groetjes, Caspar
Als ik probeer te bellen krijg ik: "Alleen noodoproep mogelijk." Maar de zendersterkte staat op vol. En het netwerk is KPN.
Gelukkig is het probleem inmiddels opgelost door Dennis van de helpdesk via het gebruik van het contactformulier.
Hij heeft e.e.a. gereset. En nu werkt het weer. Hulde aan Dennis.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jos Jor,

Hoera voor onze Dennis! Ik heb hem gelijk een berichtje gestuurd met deze complimenten. Hier zal hij vast heel blij mee zijn 😃 Namens Dennis, graag gedaan! Super goed om te zien dat het probleem op z'n sneller en vooral makkelijker manier opgelost is.

Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat het dan even weten. We doen dan ons best om je te helpen.

Groetjes,
Angela

Reageer