Skip to main content

.

Sinds enkele weken probleem met iphone 11 op kpn van simyo.

is al weken bekend lees ik nu. Alleen oplossen is probleem?

nu vraag ik oplossing ivm zeer belangrijkheid ons toestel met name in de nachtelijke uren.

mijn voorstel is dat simyo mij een toestel iphone 14 levert voor de totale prijs van aanbieding, (€ 600,00) inruil korting op mijn iphone 11. maar in mijn lopende kontrakt en dat is nog 1,5 jaar.

dus niet toestel met nw abonnement. 
maak nou niet het simyo probleem het probleem van de klant!!
 

bedankt Kees

Probleem is inderdaad terug van weggeweest zo lijkt het.

 

Alleen KPN krijgt het zo 123 niet gevonden. Daar loopt ook al topic 

 

Meerdere iPhone gebruikers hebben er last van.


Hoi @Jaikke,

Bedankt voor je bericht. Je hebt recent op meerdere topics gereageerd over dit onderwerp (iPhone 11 problemen netwerk? en Sommige iPhone 11-gebruikers hebben sinds juli verbindingsproblemen met KPN. Is dit bekend bij Simyo?). Op beide topics heb ik al een reactie achtergelaten en heb ik je gevraagd om mij een privébericht te sturen. Het lijkt mij handig om het even via één kanaal te houden om verwarring te voorkomen. 

Bedankt voor je reactie @RobbyTown!

Hierbij sluit ik deze topic ook. 

Groetjes,
Seren