.

Beantwoord

Internet- en belbundel, welke/ wat kan ik het beste doen?

  • 13 November 2015
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 53 reacties
Ik gebruik bijna geen bellen maar betaaln4 euro die gaan zomde prullebak in elke maand, maar gebruik wel sms jes , en me internetbundel is ook iets te hoog, wat is het beste wat ik kan nemen?
icon

Beste antwoord door Naomi 14 November 2015, 15:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Je kunt bij Simyo je bundels ook naar beneden zetten als je behoefte minder is dan dat je maandelijks afneemt. Op je eigen Mijn Simyo kun je dit aanpassen. Gaat dan in op de eerste van de volgende maand.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi pluis,

Leuk om te zien dat Raytje al heeft gereageerd. Dankjewel Raytje voor je tip 🙂 Je kunt erover nadenken of je bundels verlagen een verstandige optie is. Ik zie dat je dit met je internetbundel al hebt gedaan. Je hebt gekozen voor de Internetbundel 500 waarbij je 250 MB extra krijgt. Je belbundel is helaas al op het laagste. Stel dat je ook echt weinig internette, dan was Prepaid een mogelijkheid. Ik raad je aan om het voor nu even aan te kijken of je internetbundel het juiste formaat heeft :)

Is je vraag beantwoord?
Badge
Ik gebruik bijna geen bellen maar betaaln4 euro die gaan zomde prullebak in elke maand, maar gebruik wel sms jes , en me internetbundel is ook iets te hoog, wat is het beste wat ik kan nemen?kan ik deze die ik nu gekozen heb voor altijd houden ?omdat ik de 750 mb wel erg aantrekkelijk vind en de honderd voor het evt bellen ......mijn bedrag per maand was 13 euro en is nu 10 euro dus beter ! Er werd trouwens aangegeven dat wat ik had verouderd was, maar mijn vraag is alleen nu nog is dit blijvend de 750 mb ?:?
Reputatie 7
Badge +10
Goed dat je dit nog even komt vragen Pluis! Zo lang jij niets meer wijzigt aan jouw bundels, blijft dit zoals het is. Zolang als jij dit wilt :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Dank je wel !:)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi pluis,

Graag gedaan 🙂 Mocht je nog iets willen vragen, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer