.

Beantwoord

Ik wil mijn nummer veranderen, hoe moet dat?

  • 11 August 2014
  • 10 reacties
  • 801 Bekeken

Badge
Hallo,

Wegens omstandig heden zou ik graag mijn telefoon nummer willen veranderen, is dit mogelijk?

Alvast bedankt.

Mvg, Lisa.
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 August 2014, 22:36

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hallo Lisa.

Het enige wat nodig is dat je aangeeft dat je een nieuw nummer wenst en akkoord gaat met de 5 euro kosten.....

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lisaatjuu1,

Volgens mij is het inmiddels al gelukt op je nummer te wijzigen 🙂 Omdat je nummer is gewijzigd, kun je nu waarschijnlijk niet meer inloggen. Je kunt je het beste opnieuw registreren. Ik heb zojuist je forumnaam aangepast, zodat je gewoon Lisaatjuu1 als gebruikersnaam kunt kiezen. :D

Heb ik je hiermee geholpen?
ik wil graag mijn nummer z.s.m veranderen en ga akkoord met 5,- 
Hoi Lisaatjuu1,

Volgens mij is het inmiddels al gelukt op je nummer te wijzigen 🙂 Omdat je nummer is gewijzigd, kun je nu waarschijnlijk niet meer inloggen. Je kunt je het beste opnieuw registreren. Ik heb zojuist je forumnaam aangepast, zodat je gewoon Lisaatjuu1 als gebruikersnaam kunt kiezen. :D

Heb ik je hiermee geholpen?


ik wil graag mijn nummer z.s.m veranderen en ga akkoord met 5,-
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jaja1990,

Ik heb je vraag hier beantwoord. Het is voor ons overzichtelijker als je een vraag op 1 plek stelt 🙂 We proberen je vraag hoe dan ook binnen 1 werkdag te beantwoorden!
Goedemorgen,

Ik wil graag mijn telefoonnummer wijzigingen, ook ga ik akkoord met de kosten van 5,00 Euro.

Groetjes,
Goedemorgen,

Ik wil graag mijn telefoonnummer wijzigingen, ook ga ik akkoord met de kosten van 5,00 Euro.

Groetjes,

Sorry ik wil mijn nummer toch maar niet wijzigen
Reputatie 4
Badge +10
Hoi dcallias,

Welkom op het Simyo forum :D

Ik begrijp dat je toch liever niet je nummer wilt veranderen. Goed dat je dit meteen hebt aangegeven! Je nummer wordt niet gewijzigd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag 🙂
Hallo ik zou graag mijn nummer willen wijzigen en ga akkoord met 5€ te betalen

Groetjes marcel
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ghostrider_oss,

Ook hier welkom op het forum;)

Ik heb je aanvraag opgepakt in dit topic.

Reageer