Op twitter DMs heb ik niet het gevoel dat er open en vlot gecomminiceerd wordt , daarom probeer ik het maar hier.
Ik heb mijn SImyo abo en nummerbehoud aangevraagd op 19 juni (we zijn nu 14 juli). Hiervoor was ik klant bij Mobile Vikings (ook op het KPN netwerk). Er werd me gezegd dat mijn nummer zou worden overgezet binnen de 7 werkdagen, dus ten laatste op 30 juni. We zijn die deadline nu 2 weken voorbij, en het is me totaal onduidelijk wanneer het nu eindelijk in orde komt.
Intussen kan ik mijn bundel dan wel gebruiken met mijn huidige tijdelijke nummer, maar het irritante is dat anderen mij niet kunnen bereiken (ik ga niet iedereen een tijdelijk nummer doorgeven), maar vooral: ik kan iDeal NIET gebruiken want die stuurt natuurlijk TAN codes naar mijn oude nummer.
Ik ben een geduldig iemand, maar dit duurt nu echt wel onaanvaardbaar lang, en via twitter heb ik het gevoel dat men mij gewoon afwimpelt: er wordt constant vaag gedaan over 'een grote storing die verholpen wordt en waar vele providers last van hebben'. Echter, zowel Mobile Vikings (mijn vorige provider) als KPN (de netwerkuitbater) zeggen mij dat zij van geen storing weten. Nog sterker: Mobile Vikings zegt helemaal nog geen aanvraag van Simyo ontvangen te hebben voor de nummeroverdracht!
Ik hoop via dit kanaal wel een duidelijk antwoord te krijgen. Moet wel lukken denk ik, zonder limiet van 140 karakters 😉
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie