.

Beantwoord

Ik krijg de melding "niet aangesloten op netwerk", hoe los ik dit op?

  • 2 December 2014
  • 8 reacties
  • 4655 Bekeken

Sinds vandaag kan ik niet bellen en gebeld worden. Ik krijg de melding "niet aangesloten op netwerk '. Kan Symio mij z.s.m via mijn hotmail adres reageren en verder helpen? Er zijn geen veranderingen van mijn kant. Geen nieuwe mobiel of simkaart.
icon

Beste antwoord door dierooie020 2 December 2014, 15:49

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
dierooie020, bij 'spoed' kan beter de Klantenservice gebeld worden.
Hallo RicoK,  dat gaat dus niet als je niet kunt bellen 🙂.Maar ik heb goed nieuws: ik ben weer "in de lucht" en kan weer bellen. Toestel aan en uit zetten was waarschijnlijk de truc. Weet alleen niet hoe ik dat moet melden op mijn topic. Maar bedankt 4 je reactie.
Reputatie 7
Als je niet de beschikking hebt op een andere wijze te bellen dan met je mobiel, dan houdt het op.

Fijn dat je weer in de lucht bent.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dierooie020, welkom op het Simyo forum 🙂!

Wat onhandig dat je simkaart ineens niet meer was verbonden met het netwerk. Vaak is het uit/aan zetten van je telefoon voldoende om dit op te lossen (net als elk ander elektrisch apparaat) 🙂!

Ik denk dat je telefoon bij het overschakelen van de ene netwerkmast naar de andere, zijn verbinding is verloren. Dit komt wel eens voor!

Je zou even kunnen checken in je telefoon of je netwerkselectie wel op "automatisch" staat?
Reputatie 7

Ik denk dat je telefoon bij het overschakelen van de ene netwerkmast naar de andere, zijn verbinding is verloren. Dit komt wel eens voor!


'Vroeger', ik meen dat dit nog was bij Dutchtone (en later Orange?) gold hiervoor een netwerkgarantie. Als de verbinding weg viel dan kon op kosten van de Provider nog een keer de verbinding tot stand worden gebracht.

Het is natuurlijk niet meer van deze tijd dat een verbinding wegvalt bij het 'overschakelen'!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi RicoK,

Het verliezen van het netwerk is vaak een probleem van de telefoon;) Er is wel een netwerk, dit wordt alleen gemist door het toestel. Door het toestel dan even opnieuw te laten zoeken naar een net werk is dit euvel opgelost. Dit doe je door het toestel even uit en aan te zetten, of even een minuutje 'flightmode' in te schakelen. Fijn dat dit voor jou ook heeft gewerkt, dierooie020!:)

RicoK, is jouw toestel het netwerk ook wel eens even kwijt dan?
Reputatie 7
Hoi -Ruud,

Nee, mijn toestel is het netwerk niet kwijt. 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi RicoK,

Daar ben ik dan weer heel blij mee 😉!

Reageer