.

Beantwoord

Ik kan opeens niet bellen

  • 15 July 2013
  • 5 reacties
  • 717 Bekeken

Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 29 reacties
Ik kan sinds vanochtend helemaal niet meer bellen en gebeld worden. super vervelend, ik verwachtte zeer belangrijke telefoons en kan nu niks meer. ik heb er al sinds de ochtend last van. er wordt gezegd dat het om administrauivgbe redenen is terwijl alles is betaald en ik genoeg minuten over heb. bereik is ook nomaal. wat kan dit zijn?
icon

Beste antwoord door Natascha 16 July 2013, 11:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Ik kan sinds vanochtend helemaal niet meer bellen en gebeld worden.super vervelend, ik verwachtte zeer belangrijke telefoons en kan nu niks meer. ik heb er al sinds de ochtend last van. er wordt gezegd dat het om administrauivgbe redenen is terwijl alles is betaald en ik genoeg minuten over heb. bereik is ook nomaal. wat kan dit zijn?

Hoi Mer,

Wat vervelend dat je sinds gisteren niet meer kan bellen.
Ik zie in het systeem dat je aansluiting gisteren opnieuw op het netwerk is gezet. Heb je toestel uit/aan gezet?
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je daarna gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of de reset heeft geholpen.
Badge +1
ik heb gisteren meerdere keren uit en aan gezet maar hij deed het niet. dus pas om 11.05 doet hij het weer, dus 1 dag niet kunnen bellen en gebeld worden, schande. ik neem aan dat er een vergoeding ofzo plaats gaat vinden? 
Badge +8
ik heb gisteren meerdere keren uit en aan gezet maar hij deed het niet. dus pas om 11.05 doet hij het weer, dus 1 dag niet kunnen bellen en gebeld worden, schande. ik neem aan dat er een vergoeding ofzo plaats gaat vinden? 

Hoi Mer,

Ik snap dat het heel vervelend is, dat je niet hebt kunnen bellen een dag. Je simkaart heeft zich dan om 11.05 pas weer aangemeld, dat kan allerlei oorzaken hebben. Dit is echter geen reden voor vergoeding. Wij doen er alles aan om je aansluiting zo goed mogelijk te laten werken. Echter, een storing, of werkzaamheden, of andere situaties kunnen ervoor zorgen dat je niet altijd of overal bereik hebt. Het is technisch onmogelijk om je dat te beloven en er is geen enkele provider die dat kan garanderen. We vermelden dat ook in de Algemene Voorwaarden.
Ik ga hard aan de slag om te achterhalen wat er met je bereik aan de hand is nu, op de postcode die je in dit topic vermeld. Ik houd je daarover op de hoogte.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft.
Badge +8
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft.

Hoi mer,

Ik heb hier een reactie gegeven.

Groetjes, Charlene

Reageer