.

Beantwoord

Ik heb geen bereik, hoe kan dit?

  • 29 February 2016
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Sinds gistermiddag vindt mijn iPhone geen netwerk. Links bovenin waar normaal KPN staat, staat nu 'zoeken...'. Ik heb geen andere telefoon waar mijn simkaart in past dus testen gaat helaas niet, maar kan het bijvoorbeeld zijn dat mijn netwerkinstellingen niet kloppen?
icon

Beste antwoord door Sean 29 February 2016, 15:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Marron,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vreemd dat je opeens geen bereik meer hebt. Ik heb zojuist je simkaart gereset. Daarmee wordt je aansluiting opnieuw op het netwerk aangemeld. Zou jij je telefoon even tien minuten kunnen uitzetten en daarna willen kijken of het probleem is opgelost?

Groetjes,
Sean
Dank! Hij doet het inderdaad weer 🙂 Ik heb ook de laatste iOS update verwijderd, dus welk probleem het nu was weet ik niet 😉
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Marron,

Wat fijn dat je weer bereikbaar bent! 😳 En waar het nou precies aan lag.. :?

Groetjes, Angelica
Reputatie 7
Badge +9
Dank! Hij doet het inderdaad weer 🙂 Ik heb ook de laatste iOS update verwijderd, dus welk probleem het nu was weet ik niet ;)

Even terzijde: hoe verwijder je een iOS update? Normaal gesproken kan dat volgens mij niet.
Ik had hem nog niet geinstalleerd, enkel gedownload (en de installatie na een paar seconden afgebroken, toen ik zag hoe groot de update was).
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Marron,

Ah zo bedoel je!

Nou we zijn in ieder geval blij dat je weer bereik hebt en aangemeld bent op het netwerk.

Wanneer je andere vragen hebt, zien we je graag terug op het forum 🆒

Groetjes, Caspar

Reageer