.

Beantwoord

Ik ben gebeld door Oostenrijks nummer, wat nu?

  • 9 January 2016
  • 5 reacties
  • 463 Bekeken

Ik eed gebeld door dit nr +43 082090123231 tot 2 keer maar nam niet op ik heb daarna wel terug gebeld gelukkig nam niemand op nu las ik dat dit oplichters zijn en heb het nummer geblokkeerd maar ik vraag mij af ik belde terug er werd niet opgenomen heb ik dan wel kosten gemaakt
icon

Beste antwoord door franswon 9 January 2016, 14:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Botter59,

Welkom op het Simyo forum.

Als er niet opgenomen is dan is er ook geen verbinding geweest. kosten zullen er dan ook niet zijn. Als er wel opgenomen is zonder dat je het gemerkt hebt zijn er uiteraard wel kosten.
Thanx er werd geen verbinding gemaakt nummer was waarschijnlijk al door de server geblokkeerd
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Botter59,

Welkom op het Simyo Forum!

Wow, wat vreemd dat je gebeld bent door een Oostenrijks nummer. Goed dat je niet opgenomen hebt. In het vervolg raad ik je aan om ook niet meer terug te bellen naar dit soort nummers. Het kan namelijk heel goed zijn dat dit oplichters zijn.

Je kunt via Mijn Simyo bekijken of er kosten in rekening gebracht zijn. Omdat er geen verbinding tot stand gekomen is, hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je goede hulp, franswon 😃.
Bedankt allen voor jullie antwoorden en nee er zijn geen kosten, pfffff...
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Botter59,

Fijn dat je geen kosten hebt gemaakt. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer