.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn voicemail uit?

  • 29 June 2012
  • 65 reacties
  • 15598 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Sinds een paar dagen staat mijn voicemail aan terwijl ik het na deactivatie nooit heb aangezet. Dit ervaar ik zeer storend aangezien ik mijn prepaid hoofdzakelijk voor mijn werk gebruik en er nu verwacht wordt dat ik terugbel. Ik vind dit een kwalijke zaak en zie graag een compensatie voor het storende ongemak.
Reputatie 5
Badge +10
Best Alex,

Het zou fijn zijn als mijn voicemail definitief uitblijft en de extra onkosten vergoed worden.

mvg,
Cris


Hoi Cris,

Excuses voor de late reactie. De voicemail zal binnen 24 uur worden uitgezet. Ik zie inderdaad aan je verbruik terug dat je hierdoor een aantal keer het nummer van de voicemail hebt moeten draaien. Ik heb de kosten voor je nagerekend en zal daarom € 1,29 aan je beltegoed toevoegen.

Sinds een paar dagen staat mijn voicemail aan terwijl ik het na deactivatie nooit heb aangezet. Dit ervaar ik zeer storend aangezien ik mijn prepaid hoofdzakelijk voor mijn werk gebruik en er nu verwacht wordt dat ik terugbel. Ik vind dit een kwalijke zaak en zie graag een compensatie voor het storende ongemak.

Welkom op het forum Forevrfriend,

Ik zie dat jij de voicemail in 2010 hebt uit gezet. Daarna zie ik geen contact momenten met de voicemail terug. Je hebt hierdoor dus ook geen kosten hoeven maken. Ik kan de voicemail def. voor je uit laten zetten door de technische dienst. Je kunt de voicemail dan alleen door een klantenservicemedewerker van Simyo weer aan laten zetten. Kan je mij even laten weten of ik dit voor je in orde moet maken?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Graag zou ik de voicemail definitief willen laten uitzetten. Het moet toch niet zo zijn dat hij na een tijdje automatisch weer wordt aangezet wat mij nu is overkomen? Een gebruiksvriendelijke en kosteloze tip is om de klant dit zelf te laten instellen via mijn Simyo.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb mijn voicemail 17-04 via 12339 (weer) uitgezet nadat ik merkte dat er iemand mijn voicemail had ingesproken. Ik hoop dat deze nu uit blijft staan, ik had eerder via mijn Nokiamenu alle doorschakelingen laten opheffen, dit blijkt dus niet afdoende te zijn.
Graag ook mijn voicemail definitief uitzetten.
Reputatie 7
Badge +9
Alex, gefeliciteerd met je 5000e bijdrage op dit forum.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Graag zou ik de voicemail definitief willen laten uitzetten. Het moet toch niet zo zijn dat hij na een tijdje automatisch weer wordt aangezet wat mij nu is overkomen? Een gebruiksvriendelijke en kosteloze tip is om de klant dit zelf te laten instellen via mijn Simyo.


Hoi Forevrfriend,

De voicemail zal binnen 24 uur zijn uitgeschakeld. Bedankt voor je tip.

Ik heb mijn voicemail 17-04 via 12339 (weer) uitgezet nadat ik merkte dat er iemand mijn voicemail had ingesproken. Ik hoop dat deze nu uit blijft staan, ik had eerder via mijn Nokiamenu alle doorschakelingen laten opheffen, dit blijkt dus niet afdoende te zijn.
Graag ook mijn voicemail definitief uitzetten.


Alex, gefeliciteerd met je 5000e bijdrage op dit forum.

Hoi franswon,

Allereerst bedankt voor de felicitatie 😃. Had het zelf niet eens door. In ons systeem zie ik dat de voicemail op 17/4/13 voor het is uit gezet. Het zou dus gewoon uit moeten staan. Klopt dit?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex,

Ik dacht dat het automatisch was uitgezet via de instellingen in mijn Nokia E7-00, dat schijnt dus niet gelukt te zijn. Vandaar dat ik via 12339 dit alsnog heb gedaan.
Ik ga er dus van uit dat de voicemail nu uit blijft staan.
Reputatie 5
Badge +10
Ok ik begrijp het. Mocht de voicemail toch nog aan staan, hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Hallo, enige tijd geleden heb ik verzocht mijn voicemail permanent uit te schakelen. Dit ging langere tijd goed. Echter krijgen mensen die mij tegenwoordig bellen toch gewoon weer mijn voicemail. Op MijnSimyo staat voicemail uitgeschakeld. Is het mogelijk dat mijn voicemail weer gewoon definitief word uitgeschakeld? Alvast bedankt.
Badge +6
Hallo, enige tijd geleden heb ik verzocht mijn voicemail permanent uit te schakelen. Dit ging langere tijd goed. Echter krijgen mensen die mij tegenwoordig bellen toch gewoon weer mijn voicemail. Op MijnSimyo staat voicemail uitgeschakeld. Is het mogelijk dat mijn voicemail weer gewoon definitief word uitgeschakeld? Alvast bedankt.

Hoi Diaz,

Welkom op het forum!
Ik heb de technische afdeling gevraagd je voicemail voor je uit te zetten op het netwerk.
Hallo,

Ik zou ook graag de voicemail uitgeschakeld willen hebben, ik had de voicemail uitgeschakeld (zo'n 2 jaar terug),
maar hij is weer vanzelf ingeschakeld.


Groeten Bianca
Badge +6
Hallo,

Ik zou ook graag de voicemail uitgeschakeld willen hebben, ik had de voicemail uitgeschakeld (zo'n 2 jaar terug),
maar hij is weer vanzelf ingeschakeld.


Groeten Bianca


Hoi B.N.,

Welkom op het forum!
Ik heb de technische afdeling gevraagd je voicemail voor je uit te zetten op het netwerk.
Dank je wel.

Groetjes Bianca
Badge +6
Hoi B.N.,

Graag gedaan. Fijne dag.
Dank je Natascha! de voicemail is nu inderdaad weer uitgeschakeld.
Nog één opmerking hierover; wanneer ik wordt gebeld verbreekt de verbinding nogal snel......de persoon die mij probeert te bereiken krijgt al na 3 of 4 keer over te gaan te horen "voicemail bestaat niet" of zoiets.....vaak dus te kort om tijdig m'n telefoon aan te nemen (zelfs al bevindt deze zich in m'n handtas) 
Is het mogelijk de telefoon langer te laten overgaan?
Mijn vriend is ook klant bij Simyo (met voicemail uitgeschakeld) en zijn telefoon gaat veel langer over voordat de verbinding wordt verbroken.
Alvast hartelijk dank!
groetjes Liesbeth Diaz
 
Badge +8
Dank je Natascha! de voicemail is nu inderdaad weer uitgeschakeld.
Nog één opmerking hierover; wanneer ik wordt gebeld verbreekt de verbinding nogal snel......de persoon die mij probeert te bereiken krijgt al na 3 of 4 keer over te gaan te horen "voicemail bestaat niet" of zoiets.....vaak dus te kort om tijdig m'n telefoon aan te nemen (zelfs al bevindt deze zich in m'n handtas)
Is het mogelijk de telefoon langer te laten overgaan?
Mijn vriend is ook klant bij Simyo (met voicemail uitgeschakeld) en zijn telefoon gaat veel langer over voordat de verbinding wordt verbroken.
Alvast hartelijk dank!
groetjes Liesbeth Diaz


Hoi Diaz,

Ik heb het even voor je nagekeken met de mannen van de technische afdeling. Bij het uitzetten van de voicemail, was er een instelling blijven hangen. Zij hebben die nu alsnog voor je verwijderd.
Wanneer je je toestel even uitschakelt en daarna weer inschakelt, zal de voicemail helemaal verdwenen zijn. Ook de melding die je bellers nu nog kregen.
Je telefoon zou nu weer net zo lang over moeten gaan als die van je vriend.

Laat je hier nog even weten of het gewerkt heeft?

Groetjes, Charlene
Super bedankt! Ik ga het proberen.....
Ook bij mij is de voicemail vanzelf weer aangegaan. Ik had deze op 9 mei 2011 om 19:29 uur uitgezet.

Graag mijn voicemail permanent uitzetten.

Groet,
Ale
Badge +8
Ook bij mij is de voicemail vanzelf weer aangegaan. Ik had deze op 9 mei 2011 om 19:29 uur uitgezet.

Graag mijn voicemail permanent uitzetten.

Groet,
Ale


Hoi Ale,

Welkom op het forum :)
Onze technische dienst heeft de voicemail voor je verwijderd. Dit kun je ook altijd doen met 12339, zoals je eerder in 2011 had gedaan. Dat is de beste en snelste manier.

Groetjes,

Charlene
Wanneer je voicemail ongewenst aangezet is dan zou dit kunnen komen doordat je misschien een iPhone gebruikt. Als je naar je telefoonboekje gaat in je iPhone dan heb je rechts beneden een toets zitten "voicemail", als je deze per ongeluk aanklikt dan wordt automatisch je voicemail aangezet. Dit is naar mijn weten niet op te lossen.
Badge +8
Wanneer je voicemail ongewenst aangezet is dan zou dit kunnen komen doordat je misschien een iPhone gebruikt. Als je naar je telefoonboekje gaat in je iPhone dan heb je rechts beneden een toets zitten "voicemail", als je deze per ongeluk aanklikt dan wordt automatisch je voicemail aangezet. Dit is naar mijn weten niet op te lossen.

Hoi Ellis Johansen,

Welkom op het forum:)
En meteen bedankt voor de tip. Uitkijken dus, met dat knopje, als je geen voicemail wilt gebruiken.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Ook ik was onaangenaam verrast toen ik gisteren ineens een voicemail bericht binnen kreeg. Ik was namelijk in de veronderstelling dat mijn voicemail uit was. Dat had ik enkele jaren geleden al gedaan. Ik heb 'm nu opnieuw uitgezet. De kosten van het bellen naar 12339 zijn niet erg, want ik krijg mijn maandelijkse tegoed toch nooit op. Maar ik vind het wel heel vervelend dat mijn voicemail zomaar ineens weer aan was. Ik heb 'm niet voor niks uitgezet natuurlijk. Hoe kan dat?
Reputatie 1
Ook ik was onaangenaam verrast toen ik gisteren ineens een voicemail bericht binnen kreeg. Ik was namelijk in de veronderstelling dat mijn voicemail uit was. Dat had ik enkele jaren geleden al gedaan. Ik heb 'm nu opnieuw uitgezet. De kosten van het bellen naar 12339 zijn niet erg, want ik krijg mijn maandelijkse tegoed toch nooit op. Maar ik vind het wel heel vervelend dat mijn voicemail zomaar ineens weer aan was. Ik heb 'm niet voor niks uitgezet natuurlijk. Hoe kan dat?


Oh ik zie het al, ik heb een iPhone en zal dus wel per ongeluk dat voicemail knopje aangeklikt hebben. :-(
Met dat knopje gaat 'ie zeker niet uit als je er nog eens op klikt? En kan ik ergens zien of ik er per ongeluk op geklikt heb? Of moet ik wachten tot er ineens een voicemailbericht is?
Badge +8
Ook ik was onaangenaam verrast toen ik gisteren ineens een voicemail bericht binnen kreeg. Ik was namelijk in de veronderstelling dat mijn voicemail uit was. Dat had ik enkele jaren geleden al gedaan. Ik heb 'm nu opnieuw uitgezet. De kosten van het bellen naar 12339 zijn niet erg, want ik krijg mijn maandelijkse tegoed toch nooit op. Maar ik vind het wel heel vervelend dat mijn voicemail zomaar ineens weer aan was. Ik heb 'm niet voor niks uitgezet natuurlijk. Hoe kan dat?
Oh ik zie het al, ik heb een iPhone en zal dus wel per ongeluk dat voicemail knopje aangeklikt hebben. :-(
Met dat knopje gaat 'ie zeker niet uit als je er nog eens op klikt? En kan ik ergens zien of ik er per ongeluk op geklikt heb? Of moet ik wachten tot er ineens een voicemailbericht is?


Hoi Willemijn L,

Als je op het voicemail knopje drukt, belt je toestel automatisch naar 1233. Het kan dat je Voicemail daarmee is aangezet. Om hem uit te zetten kies je 12339, dat gaat niet met dat knopje, maar dat heb je inmiddels ook alweer gedaan, zie ik. Ik zie inderdaad dat jij na de overstap van prepaid naar abonnement in 2011 de Voicemail ook al had uitgezet.
In principe is je Voicemail gewoon uit, als je hem uit hebt geschakeld.
Ik heb nog voor je gekeken of je die voicemail knop kunt uitschakelen op de iPhone, maar dat schijnt dus onmogelijk moeilijk te zijn. Wellicht zou je daar naar kunnen informeren op een iPhone forum? Dan loop je het risico niet meer hem per ongeluk aan te klikken.

Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum Cris en simyo1,

Het lijkt er op dat het technisch weer wordt terug gezet. Dit zou niet mogen gebeuren. Ik kan dit probleem voor jullie laten verhelpen door de technische dienst. Dat betekent wel dat wanneer jullie de voicemail weer aan willen hebben, jullie dit ook weer door een Simyo medewerker moeten laten aanzetten.

Mocht je hierdoor kosten hebben gemaakt, zullen we dit vergoeden. Ik wil dit graag voor jullie in orde maken zodra ik terugkoppeling van jullie heb. Dan weet ik in ieder geval dat het niet nogmaals zal voorkomen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex


Sorry voor de verlate reactie, maar het voicemailprobleem is nu dermate irritant aan het worden dat mensen mij na twee keer overgaan al niet eens meer kunnen bereiken. Ik zou ook graag zien dat mijn voicemail 'technisch' wordt uitgeschakeld.
Alvast mijn dank hiervoor.

Reageer