.

Beantwoord

Hoe schakel ik mijn voicemail uit en zorg ik ervoor dat er wordt doorgeschakeld?

  • 30 June 2021
  • 4 reacties
  • 325 Bekeken

Ik heb mijn voicemail met de 1239 optie uitgezet, maar wanneer iemand mij belt krijg deze toch nog een melding dat het toestel niet wordt opgenomen.

 

Ik heb mijn voicemail uitgezet voor de persoonsalamering van mijn ouder. Wanneer hij op de knop drukt wordt mijn nummer gebeld, wanneer ik niet opneem, schakelt het systeem van de sos knop door naar het volgende nummer in de rij. Echter, nu is het toch nog alsof mijn nummer wordt opgenomen en wordt de melding niet doorgestuurd naar het volgende nummer. 
Het ligt niet aan het nummer van de persoonsalamering, want iedereen die mij belt krijgt nu dezelfde melding. “de persoon die u probeert te bellen neemt niet op, u kunt niets inspreken en de verbinding wordt verbroken”. Het is dus alsof er wel wordt opgenomen. 
Kan dit uitgeschakeld worden, zodat het alarmtelefoontje dat ik krijg ook doorgeschakeld wordt naar het volgende nummer.

icon

Beste antwoord door Ray 30 June 2021, 16:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi @Mimiek 

Ik lees 1239. Is dat en typefout of heb je dat echt gebeld? 

Het juiste nummer is 12339 bellen of "UIT" naar 1233 smsen. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Mimiek,

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat de oproepen op dit moment niet goed worden doorgeschakeld. Maar dat gaan we oplossen! 😇

Zoals Ray hierboven terecht aangeeft kun je de voicemail helemaal uitschakelen door te bellen naar 12339. Heb je wel het juiste nummer gekozen? 

Verder kun je het doorschakelen naar een ander telefoonnummer helemaal instellen in je eigen toestel. Heb je dat gedaan? Wat gebeurt er dan als je met een andere normale aansluiting belt naar je eigen toestel? Wordt dat gesprek dan wel goed doorgeschakeld? 

Hoor het graag van je! 

Groetjes, 
Bas

Het is inmiddels verholpen. Je moet dus een SMS sturen naar 1233 met Uit. Alleen in het instellingenmenu de voicemail op uit zetten is blijkbaar niet afdoende.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Mimiek, 

Fijn dat het verholpen is inmiddels!

Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, let us know 😊

Groetjes,
Bas

Reageer