.

Beantwoord

Hoe lang duurt nummerbehoud van sim only naar simyo prepaid?

  • 18 January 2016
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Hoi Simyo,

Ik wil graag overstappen van mijn Simyo sim only abonnement naar Simyo prepaid.
Ik had al eerder op jullie forum gekeken en had daaruit opgemaakt dat het nummerbehoud vrij snel geregeld zou zijn. Maar nu zie ik bij het bestellen van een Simyo prepaid simkaart dat het nummerbehoud 30-60 dagen zal duren. Ik had stiekem gehoopt dat ik de overstapdatum op 1 februari had kunnen zetten. ;)
Zijn die 30-60 dagen gewoon een veiligheidsmarge voor jullie of gaat het inderdaad ongeveer zo lang duren?

Groetjes Rosanne
icon

Beste antwoord door Estelle 19 January 2016, 10:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi roos_k,

Welkom op het Simyo Forum 🆒!

Wat leuk dat je binnen Simyo met nummerbehoud overstapt.

Normaal gesproken hoor je rekening te houden met een opzegtermijn van 30 dagen. Omdat je binnen Simyo overstapt, hoeft dat niet. Je telefoonnummer kan binnen 5 werkdagen overgezet worden. Neem anders even een kijkje op deze pagina.

Laat je me weten of je verder nog vragen hierover hebt?

Groetjes,
Estelle
Hoi Estelle,

Ik heb na jouw antwoord idd gewoon de prepaid simkaart besteld en aangegeven dat ik mijn nummerbehoud zo snel mogelijk wilde laten plaatsvinden.
Alleen nu ga ik dus even moeilijk doen.. Sorry. 😉
Het nummerbehoud vindt nu al zo snel plaats (26 januari) dat ik het eigenlijk nog liever even uitstel naar 1 februari. Dan kan ik namelijk deze laatste week dat ik nog in Nederland ben mijn internet nog volop gebruiken.
Is dit nog te regelen?

Groetjes,
Rosanne
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Roos_K,

Geen probleem hoor. Begrijpelijk dat je in Nederland nog gebruik wilt maken van je abonnement. Ik ga de datum voor je verzetten.
Fijn weekend!

Groetjes,
Sean
Super dat je dit gelijk voor me geregeld hebt, ik heb de bevestigingsemail al binnen!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi roos_k,

Fijn dat je de bevestiging binnen hebt!

Mocht je nog vragen hierover hebben, be our guest!

Groetjes,
Estelle

Reageer