.

Beantwoord

Hoe lang duurt het niet bereikbaar zijn?


Vandaag gaat mijn nummer over en ik ben nu (15.30) als sinds vanmorgen niet meer in de lucht. Enige indicatie hoe lang dit nog duurt?
Bedankt.
icon

Beste antwoord door Tiury 7 April 2016, 11:12

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo hj123,

Welkom op het Simyo forum.

Heb je al een reset van je toestel geprobeerd? Dus simkaart en accu (indien mogelijk) verwijderen, 10 minuten wachten, alles weer terugplaatsen en je toestel opnieuw opstarten.

Ook is het mogelijk dat je toestel nog 'vast' op je oude provider zit, in dit geval even naar beschikbare netwerken laten zoeken en kiezen voor het netwerk van KPN.
Hoi Frans, dankjewel. Ik heb de simkaart er nu uitgehaald, wacht nog 10 minuten en zal dan kijken.
Ik laat wel even weten of het gelukt is.
Hoi, helaas... de simkaart is er tien minuten uit geweest en het netwerk zit op KPN. Ik ben nog steeds niet bereikbaar.

Een snelle oplossing is gewenst in verband met dringende bankbetalingen die ik moet doen en hiervoor moet ik sms-jes kunnen ontvangen.

Bedankt voor je hulp.
Ook nog even toestel uit en aangezet, netwerk gecheckt en niet bereikbaar 😞
Reputatie 7
Badge +9
Heb je een vaste telefoonaansluiting dan kan je ze bellen tot 17:30 uur

1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)

0900-8090 (35 cent per gesprek)
Hoi, sorry, maar ik ga mijn vaste lijn niet op een forum zetten. Bovendien is het nu 17.31 :Z
Heb net 1200 gebeld vanaf mijn toestel, maar ik word niet als Simyo klant herkend.
Kan ik nog iemand anders bereiken die dit vandaag nog voor mij op kan lossen?
Reputatie 7
Badge +9
Nu is het te laat, maar als je gewoon belt via je vaste lijn naar dat 0900 nummer dan is dat nummer niet zichtbaar op het forum hoor, je krijgt dan een medewerker (m/v) van Simyo aan de lijn.

Twitter en mail zijn ook opties, zie klantenservice op Mijn Simyo. Mail is in dit geval niet handig, duurt te lang.
Ik heb precies hetzelfde probleem mega irrtant !
Reputatie 7
Badge +9
Twitter is op dit moment het enige kanaal waar je nog contact kan leggen vandaag.
Ik ben zelf ook maar een klant en kan verder ook niets voor jullie doen.
Reputatie 7
Badge +9
Er blijkt een storing bij KPN te zijn las ik in een ander deel van het forum: er is een storing bij KPN waardoor aanmelden van nieuwe sim vertraagd is. Afwachten dus....

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-activeren-gelukt-maar-vervolgens-geen-service-de-nieuwe-simkaart-33276
In de loop van de avond geschiedde het wonder, alles werkt nu goed. Bedankt voor je hulp.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hj123 en Carmensoldevila,

Wat vervelend dat bij jullie de overstap zo'n vertraging heeft opgelopen. Er waren gister nogal wat problemen met het activeren van simkaarten en het overzetten van nummers op het KPN netwerk. Helaas kan Simyo dan niet veel, behalve zo nu en dan vragen hoe de zaken er voor staan, omdat we zelf geen beheerders zijn van het netwerk. Ik wil ondanks dat toch onze excuses voor het ongemak aanbieden en ik ben blij om te lezen dat het nu bij jullie beide is opgelost 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp franswon 🙂!

Reageer