.

Beantwoord

Hoe kan ik de nummervermelding bij begin van de voicemail uitschakelen?

  • 29 December 2023
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

Badge

Als ik voicemail inschakel dan hoort de beller mijn nummer. Deze dient anoniem te blijven. Wie heeft er een idee of oplossing?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 3 January 2024, 13:08

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Als de beller jouw voicemail krijgt dan _heeft_ hij je 06 al, dat heeft hij immers net gebeld. Dus wat schiet je ermee op als je het “anoniem” maakt?

Badge

Christ, dank voor je antwoord. Je geeft daarmee wel aan dat je het toelaatbaar acht dat anderen dan gewenst proberen je telefoon over te nemen dan wel informatie proberen te halen.

 

Reputatie 1
Badge +1

Bel 1233 daar kun je de begroeting vervangen door een andere die je zelf kan inspreken

Reputatie 7

@Cees van Dongen ik snap je hele probleem niet! Je nummer is toch gedraaid door degene die jou heeft willen bellen? En dan hoort diegene jouw nummer in je voicemail bericht, het nummer dat diegene net heeft geprobeerd te bellen….. 🙄🥴

Badge

Rick, je vergeet diegene die via je mobiele telefoon onrechtmatig informatie proberen te krijgen, erger om informatie van je telefoon te halen. Als deze personen je nummer hebben blijven ze proberen. Via Simyo heb ik een ander nummer, daar bij mij eerder op genoemde wijze persoonsgevoelige informatie van mijn telefoon is gehaald.

Reputatie 7

@Cees van Dongen en toch heeft diegene je nummer dan al gedraaid. Toch?

Edit: of ‘ze’ nu wel of niet je nummer in je voicemail horen, zodra je voicemail wordt afgespeeld, weten ‘ze’, dat je nummer in de lucht is.

Als je je op deze manier wil ‘beschermen’, schakel dan gewoon heel je voicemail uit.

Reputatie 1
Badge +1

Voicemail uitschakelen is niet genoeg. De beller kan het verschil horen tussen dit nummer neemt nu niet op en dit nummer is niet in gebruik. Wijzig dan de welkomsboodschap naar "dit nummer is niet in gebruik"

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Cees van Dongen,

Bedankt voor je bericht. 

Als iemand je voicemail te horen krijgt betekent het dat de beller je nummer al heeft. Als je niet wilt dat men je nummer te horen krijgt bij je voicemail-bericht, dan kun je het beste je voicemail uitschakelen. 🙂

Bedankt voor de hulp! @RicoK en @drschrisjacobs1 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer