.

Beantwoord

Groot aantal smsen in maart 2014

  • 6 March 2014
  • 7 reacties
  • 860 Bekeken

Badge
LS

IN maart 2014 zou ik tot heden ruim 1300 sms'sjes verstuurd hebben.
Volgens het verbruiksoverzicht op de site.

Dat is erg vreemd, andere maanden zijn het er gemiddeld 15 per maand.

Wat kan ik hier aan doen/Wat is de oorzaak?

bvd

Wollie
icon

Beste antwoord door Charlene 7 March 2014, 10:58

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Hoi Wollie,

Daar gaat iets niet goed, ik kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Het lijkt erop alsof er iets mis gaat in je toestel.
Heb je misschien onlangs een nieuwe app geĂŻnstalleerd? Dat die zich misschien probeert te registreren? Het is maar gissen van mijn kant, maar het is toch wel belangrijk om de oorzaak te pakken te krijgen.
Wij zijn je nu eenmalig tegemoet gekomen voor het bedrag dat onder €0 terecht was gekomen. Als je zelf weer opwaardeert, kun je weer bellen. Maar je toestel kan dan dus ook weer sms'en. Misschien gebruik je dus beter eerst even een ander toestel.

Laat je het even weten of je iets hebt geĂŻnstalleerd op of veranderd aan je toestel?

Groetjes, Charlene
Hallo,
ik heb precies hetzelfde ik heb 2500 smsjes ofzo volgens my simyo verstuurd en daar krijg ik binnenkort een rekening voor van 740 euro!
Ik schrik hier echt van!!! andere maanden had ik dat nooit!!! wat kunt  u voor mij doen dit is echt super raaaaar!
ik hoop van u te horen gr Marko!
Hi Marko.

Je hebt toch niet ooit meegedaan met een IQ quiz, mop van de dag o.i.d.??
Met andere woorden, het is toch geen sms-betaaldienst??

Mocht dat zo zijn ga dan naar payinfo.

Groetjes,
Friesian
Hallo
Nee ik heb niet meegedaan aan een quiz of dergelijke! Dat weet ik ook wel dat dat geld kost maar ik heb nergens aan meegedaan!
Reputatie 2
Badge +6
Hallo,
ik heb precies hetzelfde ik heb 2500 smsjes ofzo volgens my simyo verstuurd en daar krijg ik binnenkort een rekening voor van 740 euro!!!!
Ik schrik hier echt van!!! andere maanden had ik dat nooit!!! wat kunt  u voor mij doen dit is echt super raaaaar!
ik hoop van u te horen gr Marko!!!


Hoi marko6891,

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je ook een bericht op het forum hebt geplaatst 😉 Gistermiddag heb ik je op Twitter geholpen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je die altijd kwijt op het forum :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi marko6891,

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je ook een bericht op het forum hebt geplaatst 😉 Gistermiddag heb ik je op Twitter geholpen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je die altijd kwijt op het forum :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!


Ben overigens wel benieuwd of de oorzaak van het verzenden van al die sms'jes is gevonden...
Reputatie 5
Badge +11
Wij ook! 😕

Reageer