.

Beantwoord

Gemiste gesprekken met iPhone, terwijl ik bereikbaar ben

  • 13 August 2014
  • 5 reacties
  • 4470 Bekeken

Badge
Als mensen mij willen bellen, krijgen ze een stem die aangeeft dat ik in gesprek ben, maar dat ben ik niet.
Ik krijg daarna wel een bericht dat ik een gesprek gemist heb.

Heb ik per ongeluk een instelling aangepast, of is er een storing in het netwerk of iets dergelijks?

Groeten,

Ruud Megens
icon

Beste antwoord door Dries 14 August 2014, 13:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo Ruud Meg.

Zo op het 1e oog lijkt het te gaan om voicemail, zou kunnen zijn dat er iets fout staat ingesteld bij doorschakelen.
Alsof alle inkomende gesprekken staan doorgeschakeld.
Kun je met een andere (bijvoorbeeld vaste telefoon) controleren of je meteen die stem te horen krijgt?

Groet,
Friesian
Badge
Zoals ik later in een eerdere discussie vond, bij een I Phone kun je in het begin scherm het maantje aanvinken, dit is dus " niet storen", waarbij de bellen te horen krijgt dat de gebelde in gesprek is...
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Ruud Meg,

Je hebt een iPhone zo te lezen? Dan moet je inderdaad je 'niet storen' instelling controleren. Als je dit aan hebt staan, zie je een maantje in je scherm, en kan je niet gebeld worden als je scherm uit is. Alleen als je scherm aan is kun je gebeld worden.

Als je geen bereik hebt, kun je ook niet gebeld worden. Dat is de meest simpele verklaring. Weet je zeker dat je in een gebied was waar je bereik had toen je gebeld werd?

Het kan ook niet een doorschakeling zijn op jouw telefoon of de persoon die jou belt. Is het toevallig altijd dezelfde persoon of zijn het meerdere mensen? Je kan door ##002# te bellen alle doorschakelingen uitzetten. Ook de persoon die jou belt zou dat moeten doen dan weet je zeker dat het geen doorschakeling is.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen, zou je willen laten weten of het één van de bovenstaande problemen is?
Badge
Alleen het maantje op de I phone uitschakelen had het gewenste resultaat, dus opgelost!
Bedankt voor alle aanwijzingen (op het hele forum)
Badge +6
Hoi Ruud Meg,

Ah fijn dat het is opgelost door het uitschakelen van de "niet storen" functie, het maantje :)

Graag gedaan en mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè! 🙂

Reageer