.

Beantwoord

gegevens kloppen niet helemaal

  • 18 April 2014
  • 8 reacties
  • 414 Bekeken

Badge
hallo ik heb via studenmobiel.n een telefoon gekocht en via hen ook een simyo abonnemet afgesloten.Op het formulier wat ik in moest vullen heb ik ingevuld dat ikzelf het abonnement al had beeindigd.deze is inmiddels vandaag afgelopen.
er zou ook nummerbehoud worden aangevraagd maar daar heb ik al een email van simyo ontvangen dat Telfort had gezegd dat telefoonnummer en simkaartnummer niet overeen kwamen,inmiddels heb ik via mijn simyo een tweede aanvraag lopen voor nummerbehoud maar nu zie ik bij status nummerbehoud (Deze gegevens hebben we van jou ontvangen abonnement opgezegd NEE terwijl dat door mij wel is gedaan en ik dit ook op het formulier bij studentmobiel.nl had aangegeven.
kan het zijn dat dit misschien ook de reden is geweest voor het afwijzen van het nummerbehoud of staat dit hier los van.
mocht de tweede aanvraag ook afgewezen worden kan ik dan met het tijdelijk nummer wat ik heb gekregen ook gratis bellen naar 1200 om dan eventueel het tijdelijke nummer om te zetten naar een defintief nummer.
icon

Beste antwoord door Ernst 22 April 2014, 10:16

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hallo Roland65

Bij nummerbehoud moet je nummer nog actief zijn.
Dus niet zelf opzeggen!
Vanaf 60 tot 30 dagen voor eindatum contract kan nummerbehoud dan worden aangevraagd, normaliter.

info.

Groet,
Friesian
Badge
Hallo Roland65.

Je nummer moet wel actief zijn voor nummerbehoud.
En dus zelf niet opzeggen....
De rest is voor simyo.

Groet,
Friesian


ik mag toch aannemen dat studentmobiel de gegevens die ik heb ingevuld heeft doorgespeeld naar simyo en daar staat ook de informatie op dat ik het abonnement zelf al had beeindigd.
Telfort vertelde mij dat het nummer al is vrijgegeven voor nummerbehoud,dus lijkt mij voor simyo de weg vrij.
inmiddels is vandaag dus mijn abonnement bij Telfort afgelopen,dus met andere woorden geen nummerbehoud meer voor mij.
Voor beter antwoord wacht op antwoord van moderator.

Groetjes.
Friesian
Badge
Voor beter antwoord wacht op antwoord van moderator.

Groetjes.
Friesian


oke ik wacht op antwoord van moderator bedankt en een fijn paasweekend

groetjes,Roland
Ik wens hetzelfde voor jou. Als het weer dan ook nog meewerkt is helemaal magnifico.

Groetjes
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Roland65,

Fijn paasweekeinde gehad? En jij ook, Friesian?

In je gegevens zie ik dat je nieuwe aanvraag voor nummerbehoud, voor 19 mei, alweer is afgekeurd vanwege een niet kloppend simkaartnummer. En dat terwijl je deze keer het zelf hebt ingevuld op Mijn Simyo :(
Het nummer dat je nu hebt ingevuld is 18 cijfers lang, daar waar de simkaartnummers van Telfort meestal 19 cijfers lang zijn.

Je geeft ook aan dat je nummer al 'uit de lucht is' bij Telfort, dan moeten we heel wat sneller dan voor 19 mei nummerbehoud aanvragen.
ASAP dus.

Wil je mij een privébericht sturen met daarop je 19 cijferige simkaartnummer, dan doe ik een aanvraag nummerbehoud voor zo snel mogelijk.


Friesian, dank je voor het meedenken!
Badge
Goedemorgen,inmiddels heb ik simyo een email gestuurd dat ik van nummer overname af zie en of ze het tijdelijk nummer permanent willen maken en daar de bundels aan willen koppelen.
ik dacht dat het iets makkelijker zou zijn nummer overname maar blijkbaar niet dus.
nu heb ik opeens 18 nummers ingevuld terwijl er dit 12 waren.ik weet niet waar opeens 6 andere nummers vandaan komen maar de eerste keer had ik dus dertien cijfers ingevuld plus dan 6 andere cijfers die jullie dan blijkbaar hebben maakt 19 cijfers lang en dat was dus ook niet goed.
Bij deze dus de hele aanvraag anuleren en ik wacht wel nog drie dagen lang op antwoord van simyo.

met vriendelijk groet,

Roland
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Roland65,

Erg jammer dat het niet gelukt is om je telefoonnummer over te nemen 😞 Ik zie dat de e-mail al beantwoord is en dat we je aanvraag geannuleerd hebben. Je bundels zijn gister al ingegaan met het annuleren van je aanvraag. Je gebruikt nu dus het 'tijdelijke' nummer als nieuwe eigen nummer :)

Mocht je nog ergens vragen of opmerkingen over hebben, dan helpen we je graag verder! 🙂

Reageer