.

Beantwoord

Geen Service, wat nu?

  • 18 December 2015
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
Ik heb sinds vandaag een service probleem. Ik kan niet bellen of internetten. Ik zie net dat het niet mogelijk is om Simyo te bereiken in het weekend. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Estelle 20 December 2015, 12:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Probeer eens jouw telefoon helemaal uit te zetten en je simkaart eruit te halen en weer terug te doen.
Daarna telefoon weer aanzetten. Kijken wat er gebeurt.
Anders even een kruistest doen door jouw simkaart in een telefoon van vriend, familie of kennis te doen en zien wat er gebeurt.
Simkaart van de andere persoon even in jouw toestel om te testen.
Zo kun je e.e.a. uitsluiten.
Bijvoorbeeld of jouw toestel defect is etcetera!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi S. Yakoubi,

Wat gek dat je ineens niet meer kon bellen en internetten :?.

Ik zie dat koorelle je al hele goede instructies gegeven heeft. Dank daarvoor! Ben benieuwd wat de uitkomst is. Voor de zekerheid heb ik je simkaart voor je gereset. Als je je telefoon voor 5 minuten uitzet en daarna opnieuw opstart, wordt je simkaart goed op het netwerk geplaatst.

Kun je me laten weten of je nu wel kunt bellen en internetten?

Groetjes,
Estelle
Badge
Beste Estelle en Koorelle,

dank jullie wel voor het advies, en Estelle bedankt voor het resetten. Het is weer opgelost!

Groetjes,
Siham
Reputatie 6
Badge +10
Hoi S. Yakoubi,

Heel goed om te horen dat de reset heeft geholpen en je inmiddels weer bereikbaar bent 🙂. Als je nog verdere vragen voor ons hebt, zien we je graag weer terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer