.

Beantwoord

Geen service, geblokkeerd?

  • 23 June 2014
  • 2 reacties
  • 299 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik kan ineens niet meer bellen en hij heeft aan 'geen service'.
Er staat online dat mijn factuur niet betaald is, maar hoe kan dat terwijl jullie het zelf zouden afschrijven en er genoeg op mijn
rekening staat? Graag z.s.m. en reactie, want ik kan nu helemaal niet meer bellen. 

MVG,
Marlous Veen
icon

Beste antwoord door Groentjuh 23 June 2014, 22:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Deze week worden de facturen van mei geincasseerd, dus als dat enige factuur is, die niet betaald is, dan kan het daar niet aan liggen.

"Geen service" betekent meestal dat je buiten het bereik van het netwerk zit, maar kan eigenlijk vanalles zijn...
Herstart je toestel eens. Werkt het nu? Welk toestel heb je?
Stop je simkaart er eens opnieuw in. Werkt het nu?
Werkt het buiten/een paar kilometer verderop wel?
Werkt het wel als je de simkaart in een ander toestel stopt?
Wat gebeurt er als je toch probeert te bellen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lous,

Leuk je op het forum te zien!

Sorry dat we hier niet met spoed op hebben kunnen reageren 😞 "Geen service" is hier inderdaad een connectie foutje geweest met het netwerk. Het kan wel eens gebeuren dat je toestel buiten bereik is van het netwerk of hij heeft moeite met overschakelen tussen de ene zendmast en de andere. Vaak is het even uit/aan zetten van je telefoon voldoende om weer bereik te krijgen.

Als je afgesloten zou zijn vanwege een openstaande factuur, had je dit wel geweten 🙂 Je krijgt genoeg herinneringen van ons als dit gebeurt.

Ik zie dat je ondertussen weer verbruik hebt gehad met je simkaart en dus weer online bent. Zou je hier kunnen delen wat de oplossing is geweest? Daar help je mogelijk andere mensen mee! :D

@Groentjuh Dankje voor de vlugge reactie 🙂

Reageer