.

Beantwoord

Geen bereik kpn, gaat steeds op duits netwerk

  • 25 September 2014
  • 2 reacties
  • 380 Bekeken

Badge
Hoi,

Sinds vandaag word ik steeds van het kpn netwerk afgegooit. Hij gaat dan op het duitse netwerk E-plus. Ik woon wel dicht aan de duitse grens (Dinxperlo), maar had er tot vandaag eigenlijk geen last van. Heb geprobeerd om handmatig het kpn netwerk in te stellen, maar het kpn netwerk komt er niet tussen te staan, wat anders wel altijd het geval is. Nu zie ik alleen vodafone en t-mobile als nederlandse netwerken er tussen staan. Telefoon aan en uitzetten heb ik al geprobeerd, werkt niet. Dit is erg vervelend, want ik moet eigenlijk een aantal belangrijke telefoontjes doen. Hopelijk kunnen jullie het verhelpen.

Groet, Hanneke
icon

Beste antwoord door Tiury 26 September 2014, 12:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kijk even op Mijn Simyo, daar kan je namelijk bellen in en naar het buitenland uitzetten. Probleem opgelost.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hanneke84,

Wat vervelend dat je telefoon blijft overschakelen naar het Duitse netwerk 😞 Dat kan niet helemaal de bedoeling zijn. Ik heb gisteren begrepen dat er in de streek Doetinchem en Dinxperlo een kleine verstoring was in de verbinding, dus ik denk dat jij daar last van heb gehad.

Mocht je dit vaker hebben, neem dan vooral de tip van Scotsman in acht 🙂

Ik zie dat je wel weer gewoon gebruik hebt gemaakt van je simkaart, werkt nu alles gewoon weer naar behoren? :D

Bedankt voor het meedenken Scotsman!

Reageer