.

Beantwoord

Geen 3g/Hspda alleen Edge

  • 16 April 2014
  • 31 reacties
  • 1480 Bekeken

Hallo,

sinds gisteren heb ik simyo. 
Gisteren had ik op mijn werk (Sint Maartensdijk) gewoon 3g en Hspda.
vandaag alleen maar Edge. En daar wordt je niet vrolijk van...

telefoon meerdere keren aan en uit gedaan. zelfs een keer 10 min gewacht.

is er een storing bekend? zo niet dan heb ik nu al spijt van mijn overstap...

thuis heb ik wel gewoon 3g/Hspda. (Stavenisse)

mvg.

Patrick
icon

Beste antwoord door Ernst 17 April 2014, 11:30

Bekijk originele reactie

31 reacties

ja maar ik heb niets maar dan ook niets met KPN te maken.

Ik heb met jullie SIMYO te maken.

dat jullie een probleem met KPN hebben is niet mijn probleem. 

dus kom niet elke keer met hetzelfde onzin verhaaltje.

trouwens ook vandaag weer geen internet.

Ook zijn er nog geen monteurs gezien de laatse 2 weken hier bij de mast. (navraag gedaan bij de eigenaar van de loods waar de mast staat.)

gisteren ook in een KPN winkel geweest en die weten niets van de klachten die jullie ingediend zouden hebben. dus nu doe ik ook al jullie werk!!

en waarom heeft mijn collega met een HI abo dan wel 4G?????


En dat kleinerende toontje vindt ik ook belachelijk van je.



ow en op elk normaal forum is het normaal dat je niet jou probleem in iemand anders zijn topic dumpt!
ook vandaag weer geen internet!!!!!!

en zelfs al geen reactie meer...

zal morgen wel weer eens bellen dan.

klacht in dienen tegen ernst
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fluplander,

Ik zie dat je vandaag met een medewerker van Simyo hebt gesproken en er nu een tijdelijke oplossing is. Hopelijk lukt het met de 4G verbinding nu wel. Ik denk dat we allemaal de insteek hebben om je zo goed mogelijk te helpen. Mijn excuses als het bij jou als niet prettig overkomt.

Groetjes,

Alex
hier het "internet" van ernst http://i16.photobucket.com/albums/b46/patrickcoupe/2014-05-08151228.png
http://i16.photobucket.com/albums/b46/patrickcoupe/2014-05-08151235.png



En hier eindelijk de oplossing die ik zelf heb voorgedragen! 

Gewoon 4G! 

misschien voortaan iets beter luisteren naar je klanten ipv van alleen maar op je schermpje kijken wat er voorgekauwd wordt voor je!!!!

ik heb nu dus al vanaf 15 april geen internet meer gehad en nu na meerdere keren aandringen eindelijk een oplossing naar 4G.

graag had ik nog een bevestiging dat ik kosteloos gebruik maak van het 4G netwerk!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fluplander,

Goed dat het werkt. Ik vind het jammer dat je het idee hebt dat er niet naar je geluisterd is. Zoals eerder deze week telefonisch is afgesproken wordt het 4G internet tot 1 juni vergoed. Dit is dus wel een uitzondering. Als je daarna gebruik wilt blijven maken van de 4G optie, betaal je hier wel weer voor.

Groetjes,

Alex

Reageer