Hallo,
sinds gisteren heb ik simyo.
Gisteren had ik op mijn werk (Sint Maartensdijk) gewoon 3g en Hspda.
vandaag alleen maar Edge. En daar wordt je niet vrolijk van...
telefoon meerdere keren aan en uit gedaan. zelfs een keer 10 min gewacht.
is er een storing bekend? zo niet dan heb ik nu al spijt van mijn overstap...
thuis heb ik wel gewoon 3g/Hspda. (Stavenisse)
mvg.
Patrick
Bladzijde 1 / 2
Hoi Fluplander, welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je internetverbinding op je werk niet lekker gaat...
Ik heb de dekking van het KPN netwerk nagekeken op de coveragechecker, en er is inderdaad een stukje aan de zuidkant van het dorp dat minder goed 3G heeft. 2G is daar wel volop aanwezig.
Er zijn me op dit moment geen storingen of werkzaamheden daar bekend, maar ik kan dat pas met 100% zekerheid checken als je de volledige postcode voor me hebt.
Hoe is je verbinding vandaag in Sint Maartensdijk?
Wat jammer dat je internetverbinding op je werk niet lekker gaat...
Ik heb de dekking van het KPN netwerk nagekeken op de coveragechecker, en er is inderdaad een stukje aan de zuidkant van het dorp dat minder goed 3G heeft. 2G is daar wel volop aanwezig.
Er zijn me op dit moment geen storingen of werkzaamheden daar bekend, maar ik kan dat pas met 100% zekerheid checken als je de volledige postcode voor me hebt.
Hoe is je verbinding vandaag in Sint Maartensdijk?
vandaag ook weer alleen maar Edge postcode is 4695BA
Ik heb ook de klantenservice al gebeld en die zeiden er dat er een storing is op de 3g band.
helaas nog geen idee wanneer het opgelost gaat worden...
is hier ook een soort compensatie voor? want edge kan je eigenlijk geen internet noemen...
Ik heb ook de klantenservice al gebeld en die zeiden er dat er een storing is op de 3g band.
helaas nog geen idee wanneer het opgelost gaat worden...
is hier ook een soort compensatie voor? want edge kan je eigenlijk geen internet noemen...
Hoi Fluplander,
Als je zou willen aangeven wanneer je 3G weer is zoals het moet zijn, dan kan ik je hier in tegemoetkomen :)
Mocht het nou erg lang duren, geef dan nog een keer een seintje, dan kunnen we checken met de netwerkspecialisten wat op dat moment de status is.
Oftewel, hou je ons op de hoogte? 🙂
Als je zou willen aangeven wanneer je 3G weer is zoals het moet zijn, dan kan ik je hier in tegemoetkomen :)
Mocht het nou erg lang duren, geef dan nog een keer een seintje, dan kunnen we checken met de netwerkspecialisten wat op dat moment de status is.
Oftewel, hou je ons op de hoogte? 🙂
ook vandaag weer alleen een E.
Hoop dat het dinsdag weer goed is!
Ik laar het wel weten.
Hoop dat het dinsdag weer goed is!
Ik laar het wel weten.
Helemaal goed, ik hoor het graag van je!
Fijne Paasdagen! 🙂
Fijne Paasdagen! 🙂
hallo!
bij mij hetzelfde, al zeker 1 hele week geen 3G bereik meer gehad!Alleen nog binnenshuis Wifi , maar zodra ik buiten de Wifi kom gaat hij naar E.
mijn postcode is 6125RK, en ik ben al jaren bij Simyo,
graag een oplossing???
Hartelijk dank,groetjes!
bij mij hetzelfde, al zeker 1 hele week geen 3G bereik meer gehad!Alleen nog binnenshuis Wifi , maar zodra ik buiten de Wifi kom gaat hij naar E.
mijn postcode is 6125RK, en ik ben al jaren bij Simyo,
graag een oplossing???
Hartelijk dank,groetjes!
bij mij hetzelfde, al zeker 1 hele week geen 3G bereik meer gehad!Alleen nog binnenshuis Wifi , maar zodra ik buiten de Wifi kom gaat hij naar E.
mijn postcode is 6125RK, en ik ben al jaren bij Simyo,
graag een oplossing???
Hartelijk dank,groetjes!
Hoi kesmamma,
In jouw postcode zijn op 3 april werkzaamheden geweest op het 3G netwerk, maar die waren 1 dag later al afgerond. Ik heb het gedubbelcheckt met een netwerk specialist en die bevestigde dit.
Wat je zou kunnen doen is je mobiel een kwartiertje lang uitzetten en vervolgens weer aanzetten.
Je simkaart meldt zich dan weer helemaal opnieuw aan op het netwerk. Ook zou je je simkaart eens kunnen testen in een andere telefoon. Beiden hebben namelijk niet het eeuwige leven en op deze manier kun je nagaan of met 1 van de 2 misschien iets aan de hand is.
Kun je ons op de hoogte houden?
Hallo
Nog steeds maar een E...
duurt nu wel lang hoor.
je kan echt niets met dat edge kan niet eens fatsoenlijk mijn mail ophalen.. Toch wel belangrijk voor mijn werk.
en het ligt niet aan mijn telefoon of simkaart op andere plekken heb ik wel gewoon 3G/H
Nog steeds maar een E...
duurt nu wel lang hoor.
je kan echt niets met dat edge kan niet eens fatsoenlijk mijn mail ophalen.. Toch wel belangrijk voor mijn werk.
en het ligt niet aan mijn telefoon of simkaart op andere plekken heb ik wel gewoon 3G/H
Hi Fluplander,
Ik heb nog even navraag gedaan voor je. De reparatie van de antenne die storing heeft is uitgesteld tot de 24e; morgen.
De netwerk specialist die ik gesproken heb kon me niet vertellen hoelang die werkzaamheden moeten gaan duren, dus vraag ik je nog tot na het weekend geduld te hebben.
Kun je ons laten weten hoe de stand van zaken is tegen die tijd?
Ik heb nog even navraag gedaan voor je. De reparatie van de antenne die storing heeft is uitgesteld tot de 24e; morgen.
De netwerk specialist die ik gesproken heb kon me niet vertellen hoelang die werkzaamheden moeten gaan duren, dus vraag ik je nog tot na het weekend geduld te hebben.
Kun je ons laten weten hoe de stand van zaken is tegen die tijd?
Hallo
jammer dat de klantenservice zegt dat het uiterlijk vandaag op gelost zou zijn...
geen goed begin voor een nieuwe klant... heb nog maar 1 dag 3g gehad...
en nu moet ik al tot na het weekend wachten....
mag toch aannemen dat hier compensatie voor komt. want dat Edge kan je geen internet noemen...
jammer dat de klantenservice zegt dat het uiterlijk vandaag op gelost zou zijn...
geen goed begin voor een nieuwe klant... heb nog maar 1 dag 3g gehad...
en nu moet ik al tot na het weekend wachten....
mag toch aannemen dat hier compensatie voor komt. want dat Edge kan je geen internet noemen...
Hi Fluplander,
Welke klantenservice heeft er gezegd dat het vandaag opgelost zou zijn?
Gisteren melde ik je dit:
Ik snap dat het frustrerend is allemaal, en dat Edge geen 3G is, maar ik vraag je echt om nog even geduld te hebben 😞
Welke klantenservice heeft er gezegd dat het vandaag opgelost zou zijn?
Gisteren melde ik je dit:
De reparatie van de antenne die storing heeft is uitgesteld tot de 24e; morgen. De netwerk specialist die ik gesproken heb kon me niet vertellen hoelang die werkzaamheden moeten gaan duren, dus vraag ik je nog tot na het weekend geduld te hebben.
Ik snap dat het frustrerend is allemaal, en dat Edge geen 3G is, maar ik vraag je echt om nog even geduld te hebben 😞
klantenservice van simyo maar dat lijkt me duidelijk...
ook vandaag weer geen internet.
ook vandaag weer geen internet.
ja klopt ik heb sinds gister tot vandaag E en slecht of niet 3G,postcode is 9602
ook vandaag weer geen internet.
Hi Fluplander,
Je hebt ook alweer een paar keer gebeld met onze klantenservice. Dat is natuurlijk je goed recht, maar je krijgt echt niet sneller je 3G terug :(
De collega die je gesproken hebt is er weer achteraan geweest en ze gaat je nog terugbellen.
Hoi stanley222,
Jij kunt bijna niet verder bij Fluplander vandaan wonen dan in Nederland mogelijk is. Jouw internetproblemen zijn dus niet gerelateerd aan de zijne.
Als jij jouw postcode checkt op de coverage checker, zie je dat je bijna exact op de rand van het dekkingsgebied woont voor 3G.
Heb je niet eerder gehad dat je Edge netwerk had?
Ook vandaag weer geen internet.
Hoi Fluplander,
Vervelend dat je nog steeds geen internet hebt 😞 Zoals Ernst al eerder heeft aangegeven hoef je dat niet elke keer te melden, je krijgt daar niet sneller internet van. Als je ons een bericht stuurt wanneer je wél weer internet hebt, is dat wat handiger.
Ook raad ik je aan om via 1 kanaal contact met ons op te nemen. Dat mag over het forum 🙂 Het is niet de bedoeling dat je en belt en op het forum reageert.
Ik hoor graag van je wanneer internet het weer doet.
Vervelend dat je nog steeds geen internet hebt 😞 Zoals Ernst al eerder heeft aangegeven hoef je dat niet elke keer te melden, je krijgt daar niet sneller internet van. Als je ons een bericht stuurt wanneer je wél weer internet hebt, is dat wat handiger.
Ook raad ik je aan om via 1 kanaal contact met ons op te nemen. Dat mag over het forum 🙂 Het is niet de bedoeling dat je en belt en op het forum reageert.
Ik hoor graag van je wanneer internet het weer doet.
ik maak zelf uit of ik bel of hier op het forum reageer.
misschien moeten jullie er zelf wat meer achteraan zitten want dit wordt al redelijk belachelijk.
dus bij deze ook vandaag weer geen internet.
graag hoor ik de opties van jullie en dan niet alleen dat ik geduld moet hebben.
dus kosteloos het abo opzeggen en mijn nummer porteren naar een andere provider
of 4G kosteloos aanzetten tot dat ik weer 3G heb.
(want 4G werkt wel maar ik ga niet extra betalen omdat jullie je zaakjes niet op orde hebben.)
misschien moeten jullie er zelf wat meer achteraan zitten want dit wordt al redelijk belachelijk.
dus bij deze ook vandaag weer geen internet.
graag hoor ik de opties van jullie en dan niet alleen dat ik geduld moet hebben.
dus kosteloos het abo opzeggen en mijn nummer porteren naar een andere provider
of 4G kosteloos aanzetten tot dat ik weer 3G heb.
(want 4G werkt wel maar ik ga niet extra betalen omdat jullie je zaakjes niet op orde hebben.)
misschien moeten jullie er zelf wat meer achteraan zitten want dit wordt al redelijk belachelijk.
dus bij deze ook vandaag weer geen internet.
graag hoor ik de opties van jullie en dan niet alleen dat ik geduld moet hebben.
dus kosteloos het abo opzeggen en mijn nummer porteren naar een andere provider
of 4G kosteloos aanzetten tot dat ik weer 3G heb.
(want 4G werkt wel maar ik ga niet extra betalen omdat jullie je zaakjes niet op orde hebben.)
Hoi Fluplander,
Je hebt helemaal gelijk, je mag ook reageren wanneer je wilt 🙂 Ik heb aangegeven dat het handig is om het over één kanaal te doen en het forum is een goede keus.
Zoals al eerder vermeld, is er een storing op het 3G netwerk in de zendmast op jouw postcode. Je hebt wel het EDGE netwerk, daarmee kun je natuurlijk ook internetten.
Wat helaas niet werkt en wat we je ook al hebben aangegeven over de telefoon is het 4G netwerk. De andere persoon die je noemde had 4G van Vodafone. Dat is een ander netwerk. Ik heb toen al voor je gekeken, maar het 4G netwerk is zelfs nog slechter dan het 2G en 3G netwerk. Anders was dit inderdaad een goede oplossing geweest.
Ik zou je heel graag nu willen helpen, maar het is helaas niet zo snel op te lossen. Ik kan me goed voorstellen dat dit voor jou erg vervelend is. Kan je me laten weten wanneer je internet weer goed werkt? Dan kunnen we samen kijken naar een passende tegemoetkoming 🙂
Dan is er niet geluisterd want die persoon die heeft HI dus dat is hetzelfde netwerk...
en edge kan je geen internet noemen. ik ga geen 10 min wachten voor er een pagina geladen is.
en ik gebruik nu het 4G van mijn collega via een hotspot dus gewoon kpn netwerk...
maar ik zal het een en ander uitzoeken van het weekend en dan stap ik over want ik vindt geen normale gang van zaken.
Het is belachelijk dat ik als nieuwe klant zo aan het lijntje gehouden wordt. Ik ben ook niet van plan om ook maar iets te gaan gaan betalen hier voor.
er worden gewoon geen oplossingen gegeven of een datum wanneer het klaar is BELACHELIJK!!
en edge kan je geen internet noemen. ik ga geen 10 min wachten voor er een pagina geladen is.
en ik gebruik nu het 4G van mijn collega via een hotspot dus gewoon kpn netwerk...
maar ik zal het een en ander uitzoeken van het weekend en dan stap ik over want ik vindt geen normale gang van zaken.
Het is belachelijk dat ik als nieuwe klant zo aan het lijntje gehouden wordt. Ik ben ook niet van plan om ook maar iets te gaan gaan betalen hier voor.
er worden gewoon geen oplossingen gegeven of een datum wanneer het klaar is BELACHELIJK!!
Hallo,
Ook ik heb sinds een aantal dagen geen 3G meer, alleen meer Edge. Heb al ook de simkaart in een andere smartphone geprobeerd, maar ook hier alleen maar edge. Ligt dit aan me simkaart, of speelt er wat anders ? Ik heb dit probleem in de Achterhoek, 7122XG.
Ook ik heb sinds een aantal dagen geen 3G meer, alleen meer Edge. Heb al ook de simkaart in een andere smartphone geprobeerd, maar ook hier alleen maar edge. Ligt dit aan me simkaart, of speelt er wat anders ? Ik heb dit probleem in de Achterhoek, 7122XG.
Graag een eigen topic aanmaken!
Hallo,
Ook ik heb sinds een aantal dagen geen 3G meer, alleen meer Edge. Heb al ook de simkaart in een andere smartphone geprobeerd, maar ook hier alleen maar edge. Ligt dit aan me simkaart, of speelt er wat anders ? Ik heb dit probleem in de Achterhoek, 7122XG.
Is al verholpen, probleem lag toch aan de telefoon. Na fabriek instelling gezet, en nu heb ik weer 3G. Wel vreemd dat een ander smartphone het ook niet goed deed. 😃
Maar wel relaxed dat het weer werkt, NielsM2 😃
Hoi Fluplander,
Ik wil heel graag wat uitleggen over de problemen met jouw verbinding in Sint Maartensdijk.
Er is daar een hardware probleem aan een mast. Nu heeft KPN daar monteurs en andere technici voor om te verhelpen.
Alleen is dat maar al te vaak 'makkelijk gezegd dan gedaan'. Er kunnen 1001 oorzaken aan ten grondslag liggen en vaak is het geen kwestie van even uit- en aanzetten of een relais vervangen.
Wij, Simyo, kunnen enkel navragen hoe het zit met reparaties. Wij maken namelijk gebruik van het netwerk van KPN, maar zijn geen eigenaar. Simyo kan geen enkele invloed uitoefenen op de snelheid waarmee KPN herstelwerkzaamheden uitvoert of uit laat voeren.
Ik snap heel goed dat dit frustrerend werkt voor jou, maar er zo vaak naar vragen bespoedigd niets.
Als zegt dat je dan maar 4G wil als voorlopige oplossing kijken wij naar de coveragechecker om te checken of het daar beter van gaat worden. Als je dan Sint Maartensdijk opzoekt met 4G dekking zul je zien dat bijna de hele bebouwde kom daar blanco is. Dat betekent dat ik of m'n collega's je dat niet kunnen geven als goedmakertje.
We checken regelmatig met de KPN netwerkspecialisten hoe het er mee staat. Dries geeft al wel aan dat Edge wel degelijk internet is, ook al is het geen 3G. Beter iets dan niets. In dit geval zijn we al bereid je tegemoet te komen, maar als we de regels strikt volgen zouden we meten zeggen: 'internet is internet, dus geen tegemoetkoming.'
Ik hoop dat het nu iets duidelijker is geworden.
Oja, dit topic is niet privé.
Iedereen mag hier op inhaken. Als het niet gepast is, grijpt een moderator wel in.
Ik wil heel graag wat uitleggen over de problemen met jouw verbinding in Sint Maartensdijk.
Er is daar een hardware probleem aan een mast. Nu heeft KPN daar monteurs en andere technici voor om te verhelpen.
Alleen is dat maar al te vaak 'makkelijk gezegd dan gedaan'. Er kunnen 1001 oorzaken aan ten grondslag liggen en vaak is het geen kwestie van even uit- en aanzetten of een relais vervangen.
Wij, Simyo, kunnen enkel navragen hoe het zit met reparaties. Wij maken namelijk gebruik van het netwerk van KPN, maar zijn geen eigenaar. Simyo kan geen enkele invloed uitoefenen op de snelheid waarmee KPN herstelwerkzaamheden uitvoert of uit laat voeren.
Ik snap heel goed dat dit frustrerend werkt voor jou, maar er zo vaak naar vragen bespoedigd niets.
Als zegt dat je dan maar 4G wil als voorlopige oplossing kijken wij naar de coveragechecker om te checken of het daar beter van gaat worden. Als je dan Sint Maartensdijk opzoekt met 4G dekking zul je zien dat bijna de hele bebouwde kom daar blanco is. Dat betekent dat ik of m'n collega's je dat niet kunnen geven als goedmakertje.
We checken regelmatig met de KPN netwerkspecialisten hoe het er mee staat. Dries geeft al wel aan dat Edge wel degelijk internet is, ook al is het geen 3G. Beter iets dan niets. In dit geval zijn we al bereid je tegemoet te komen, maar als we de regels strikt volgen zouden we meten zeggen: 'internet is internet, dus geen tegemoetkoming.'
Ik hoop dat het nu iets duidelijker is geworden.
Oja, dit topic is niet privé.
Graag een eigen topic aanmaken!
Iedereen mag hier op inhaken. Als het niet gepast is, grijpt een moderator wel in.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.