.

Beantwoord

Foutmelding tijdens aanvraag nummerbehoud, wat gaat er mis?

  • 28 July 2015
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo,

Steeds als ik mijn nummerbehoud wil aanvragen krijg ik de volgende foutmelding:

Sorry, er is iets misgegaan. Je gegevens zijn niet opnieuw verstuurd. Probeer het later nog eens.

Dit al een aantal dagen. Enig idee wat hier de oorzaak van is, en een oplossing?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ali 30 July 2015, 11:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi TimvL,

Welkom op het forum.

Vervelend dat het misgaat met het aanvragen van nummerbehoud.

Ik zie dat je vorig jaar aanvraag hebt ingediend voor nummerbehoud. Deze was destijds afgewezen door je huidige provider omdat je contract nog een jaar doorliep. Dit is de reden waarom je de melding te zien krijgt. Als het niet via Mijn Simyo kunnen wij voor jou een verzoek indienen.

Zijn je gegeven (telefoonnummer, simkaartnummer etc.) in de tussentijd ongewijzigd gebleven?
Hallo Ali,

Bedankt voor je reactie. Mijn gegevens zijn in de tussentijd niet veranderd. Ik zou graag vanaf 28-9-15 mijn nummer naar simyo over willen zetten. Regelt Simyo ook de opzegging van het oude abonnement?

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi TimvL,

Bedankt voor je reactie.

Fijn dat de gegevens nog steeds kloppen 🙂

Ik heb een nieuw verzoek voor je ingediend. Binnen enkele dagen kan je per e-mail een reactie verwachten.
Mail ontvangen, bedankt voor de service!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi TimvL,

Bedankt dat je ons laat weten dat je de e-mail hebt ontvangen 🙂. Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer