.

Beantwoord

Bereikbaarheid minimaal



Toon eerste bericht

35 reacties

Hallo . Nee op meerdere locaties . Me postcode is 5731gb mierlo . Ik heb hier zoveel last van mvg Raymond
Badge +8
Hallo

ik heb het zelfde probleem , vorige netwerk werk was vodafone , maar nu simyo , heb ook zeer slecht bereik , als ik iemand wil bellen , zegt ie is inbezet , en dan tuut tuut tuut , weg verbinding , terwijl diegene ik wil bellen , helemaal niet beld , en me internet zeer traag , ik heb samsung s3 mini , en als bij data verbinding een H komt testaan dan is het snel , maar komt vaak op een G te staan en dan is 2G verbinding , dus slecht  Gr Raymond


Hoi Rayman61188,

Welkom op het forum :)

Ervaar je deze klachten op 1 locatie of op meerdere? Als dit op 1 locatie is, ontvang ik graag de postcode van je. En heb je al geprobeerd hoe je bereik is in een ander toestel?
Ik heb je simkaart sowieso even opnieuw op het netwerk gezet, dus als je je toestel even uit kunt schakelen en daarna weer aan kunt zetten (batterij er ook even uit, als dat kan), dan kunnen we zien of dat wat heeft opgeleverd.

Ik hoor het graag van je,

groetjes,
Charlene
Hallo

ik heb het zelfde probleem , vorige netwerk werk was vodafone , maar nu simyo , heb ook zeer slecht bereik , als ik iemand wil bellen , zegt ie is inbezet , en dan tuut tuut tuut , weg verbinding , terwijl diegene ik wil bellen , helemaal niet beld , en me internet zeer traag , ik heb samsung s3 mini , en als bij data verbinding een H komt testaan dan is het snel , maar komt vaak op een G te staan en dan is 2G verbinding , dus slecht  Gr Raymond
Badge +8
Ik ben nu al 2 weken bezig om een fatsoenlijk signaal te krijgen van simyo. U belooft van alles maar doet niks. Ik krijg geen antwoord op mail. Wordt niet teruggebeld terwijl mij dat toegzegd is meerdere malen. Ik geloof niets meer van het verhaal dat er gelijkwaardige toegang is tot het kpn netwerk. Dat is onmogelijk omdat kpn en overigens ook t-mobile een normale ontvangst heeft in mijn omgeving. Als simyo zo laks blijft als ze nu doen dan ga ik maar eens fora bestoken met dit bericht omtrent simyo. En trouwens ook de telecom waakhond van een klacht voorzien. Het wordt tijd dat de claim van simyo dat er sprake is van gelijkwaardigheid met kpn klanten wordt geverifieerd. En als blijkt dat dat een leugen is dan wens ik de directie van simyo nu alvast veel sterkte toe. U heef nog 2 dagen=48 uur=2880 belseconden om mijn ontvangstprobleem op te lossen!!!!  GOOD LUCK!!!!
 


Hoi simyo_waarbentumeebezig,

Ik heb je vraag beantwoord in het andere topic wat je geopend had. Dat houdt het forum overzichtelijker.

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik ben nu al 2 weken bezig om een fatsoenlijk signaal te krijgen van simyo. U belooft van alles maar doet niks. Ik krijg geen antwoord op mail. Wordt niet teruggebeld terwijl mij dat toegzegd is meerdere malen. Ik geloof niets meer van het verhaal dat er gelijkwaardige toegang is tot het kpn netwerk. Dat is onmogelijk omdat kpn en overigens ook t-mobile een normale ontvangst heeft in mijn omgeving. Als simyo zo laks blijft als ze nu doen dan ga ik maar eens fora bestoken met dit bericht omtrent simyo. En trouwens ook de telecom waakhond van een klacht voorzien. Het wordt tijd dat de claim van simyo dat er sprake is van gelijkwaardigheid met kpn klanten wordt geverifieerd. En als blijkt dat dat een leugen is dan wens ik de directie van simyo nu alvast veel sterkte toe. U heef nog 2 dagen=48 uur=2880 belseconden om mijn ontvangstprobleem op te lossen!!!!  GOOD LUCK!!!!
 
Badge +6
Hoi Alex,

Dank voor je snelle reactie.
We wachten het nog even af dan en zullen begin volgende week weer een update plaatsen.

Groetjes,
Yvette


Hoi Ophem75,

We vernemen graag je bevindingen.
Hoi Alex,

Dank voor je snelle reactie.
We wachten het nog even af dan en zullen begin volgende week weer een update plaatsen.

Groetjes,
Yvette
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ophem75,

Vervelend dat je nog geen geen verbetering ervaart. Ik heb daarom weer contact gezocht met de technische dienst. Hetgeen wat je ervaart wordt nog steeds veroorzaakt door de werkzaamheden. Deze staan nu gepland t/m 12/6/13. Kan je hier aan het eind van de week even laten weten of het bereik dan inderdaad is verbeterd? Dan kan ik meteen even nagaan wat ik nog voor je kan betekenen.

Alle KPN klanten ervaren op deze postcode helaas hetzelfde.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Dank voor je reactie.
We hebben gewacht, maar tot op heden helaas geen soelaas.
Zowel mijn man als ik, beiden ex-kpn, hebben nu binnenshuis nagenoeg geen bereik maar.
We moeten nu buiten in de tuin gaan staan om te bellen. Voorheen kon dit gewoon binnen en was er niets aan de hand.
Ik ben hier toch echt zwaar teleurgesteld door.
De schijn heeft toch echt dat Simyo een lagere netwerkprioriteit meekrijgt, waardoor het bereik minder is dan een "echte" kpn klant. :(
En aan het toestel kan het dus echt niet liggen, daar deze met het kpn abbo keurig bereik hadden.

Graag nog je reactie.
Groet,
Yvette
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ophem75,

Simyo maakt gewoon gebruik van het KPN netwerk. Ik heb naar aanleiding van je bericht contact opgenomen met de technische dienst om te achterhalen waar het aan zou kunnen liggen. Ik heb een postcode check gedaan. Ze kunnen dan controleren of er meer klanten zijn met hetzelfde probleem. Ze kunnen ook controleren of er werkzaamheden aan de gang zijn aan de zendmast(en).

Op dit moment zijn er inderdaad werkzaamheden aan de gang welke invloed hebben op het bereik. Deze werkzaamheden staan gepland tot begin van volgende week. Ik wil je daarom vragen om nog even geduld te hebben tot volgende week. Kan je me even laten weten of het dan ook is opgelost? Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer