.

Beantwoord

Bereik valt vaak weg tijdens een gesprek. Wat kan ik hieraan doen?

  • 29 June 2017
  • 1 reactie
  • 1243 Bekeken

Beste,

De laatste tijd heb ik vaak last van het slechte bereik tijdens een telefoongesprek. Ook valt af en toe mijn netwerk/internet weg en ben ik niet te bereiken.

Hoe kan dit? En hoe is dit op te lossen?
Ik heb al een aantal keer mijn telefoon uit gezet en de simkaart uit mijn telefoon gehaald, maar niks helpt.

Ik hoop dat u mij hiermee kan helpen.

Mvg,

Ryanne
icon

Beste antwoord door Angela 2 July 2017, 13:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ryanne lem,

Welkom op ons forum!

Sorry dat we niet eerder hebben gereageerd. Vanwege drukte kunnen we niet zo snel antwoorden als anders. We doen ons best om iedereen alsnog zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Het is natuurlijk erg vervelend dat je de laatste tijd niet ongestoord kunt bellen. Het bereik zou gewoon prima moeten zijn! Ik heb gelijk gecontroleerd of er eventuele verstoringen of werkzaamheden in de buurt zijn, maar dit is niet het geval. Via de dekkingskaart van KPN zie ik dat zowel 3G als 4G prima zijn bij jouw in de buurt. Dit zou dus ook geen problemen moeten geven.

Ik heb je simkaart een reset gegeven. Dit betekent dat ik hem handmatig opnieuw aanmeld op het netwerk. Alle verbindingen worden dan even hersteld. Om deze reset af te ronden, mag jij jouw telefoon even uit- en aanzetten. Wil je in de gaten houden of dit nu beter werkt? Test het even de aankomende 2 รก 3 dagen.

Lijkt het niet beter te zijn? Dan heb ik een aantal vragen voor je. Allereerst wil ik je vragen om jouw simkaart dan eens te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we precies zien of er eventueel iets aan de hand is met je simkaart of zelfs met je telefoon. Als je simkaart niet meer werkt zoals het hoort, kunnen we jou een nieuwe opsturen om deze te proberen.

Verder wil ik graag weten of je dit merkt als je thuis bent of eventueel ook in andere postcodegebieden. Merk je bijvoorbeeld ook dat het probleem zich vaak binnen voordoet? Of dat je buiten ook last hebt van slechter bereik.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Angela

Reageer