.

Beantwoord

Belminuten snel weg, hoe kan dit?

  • 20 October 2015
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb een SIMonly van 100min/sms. en daarbij ook een i-netbundel.
Ik keek zojuist wat mijn verbruik is geweest en ik heb nog 55 minuten/sms van de 100 over.
Wanneer ik naar mijn verbruik van deze maand kijk, heb ik maar enkele keren gebeld en geen sms-jes verstuurd: ik heb 16 minuten gebeld en geen sms, binnen of buiten bundel gebruikt.....en toch zijn er 45 min/sms weg....
Hoe kan dit?
Gegevens zijn tot 24 uur geleden bijgewerkt....maar ik kan me niet voorstellen dat ik de afgelopen 24 uur plotseling een half uur aan de telefoon heb gezeten...
icon

Beste antwoord door Naomi 21 October 2015, 12:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Radar, welkom op het Simyo forum!

Ik begrijp dat je graag wilt weten waar de belminuten aan zijn verbruikt. Je verbruik heb ik na berekend. In totaal heb je deze maand 7 sms'jes verstuurd. Daarbij heb je voor 40 belminuten gebeld. De belminuten moet je altijd naar boven afronden.

Stel dat je 3 minuten en 20 seconden hebt gebeld, dan is dit in totaal 4 minuten. Als je dan nog eens 4 minuten en 10 seconden en 3 minuten en 30 seconden belt, dan is dit 5 minuten plus 4 minuten. Dus afgerond: 4 + 5 + 4 = 13 minuten. Wanneer je dit niet afrond dan denk je voor 3,20 + 4,10 + 3,30 = 11 minuten gebeld te hebben. Op Mijn Simyo > Verbruik > Bekijk je verbruik van deze maand kun je alles terugzien van deze maand.

Wil je je verbruik nog eens doornemen zoals ik hierboven heb uitgelegd?
Badge
Oeps....ik had niet gezien dat je nog verder naar links kon bij de staafgrafiek....nu klopt het precies!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Radar,

Gelukkig dat je het toch hebt kunnen vinden. Daarnaast is het erg fijn dat het nu ook nog precies kloppend is :)

Als je in de toekomst nog vragen hebt, laat het dan weten! We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela

Reageer