.

Beantwoord

Belbundel maand juni

  • 21 June 2014
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Badge
Hoi,
Kan het zijn dat er een storing is op dit moment, zodat het beltegoed niet correct wordt weergegeven?
Ik moet nog 10 dagen en ben al door mijn 500 belmin. heen. Of ik zie iets over het hoofd, maar mijn belgedrag van deze maand is niet anders tov andere maanden. Daarnaast ontvang je toch ook een sms als je aan het einde van je tegoed bent?
Heeft iemand een antwoord voor mij?
Gr. MetalZeke
icon

Beste antwoord door Groentjuh 21 June 2014, 22:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo stuurt alleen notificaties voor een (half en)volledig verbruikte databundel en niet voor een verbruikte bel-/SMS-bundel. Bij mij wordt mijn tegoed goed getoond, dus is het zeer goed mogelijk dat je inderdaad door je belbundel heen bent. Misschien heb je per ongeluk een keer een broekzakken gesprek gehad?

Op mijn Simyo kan je onder het tabblad "Verbruik" en sub-tabblad "Juni" al je verbruik van deze maand terugvinden. Klik daar eens op de verschillende regels en misschien kun je daar vinden waarom je nu ineens kennelijk meer heb gebruikt.

Helaas kun je bij Simyo geen minuten bijkopen. Je kunt voor 3,50 euro per maand meer 1250 minuten krijgen(750 minuten meer). Misschien is dat het overwegen waard...?
Badge
Hoi,
Dank voor je antwoord. Je oplossing om bij de maand juni te kijken had ik al geprobeerd. Als ik, via de browser op de ipad, op dit subtabblad druk, dan gebeurd er niets. Ik krijg niets te zien. Vandaar dat ik ook dacht dat er een storing was. Zijn er nog andere opties?
Gr. Metalzeke
Badge
Inmiddels ben ik er achter dat op de pc via de browser het wel werkt. Het lijkt toch te kloppen. Ik baal enorm. De rekening valt nu 2x zo hoog uit.
Reputatie 7
Badge +9
Op de ipad werkt dat inderdaad nog niet. Ik geloof wel dat Simyo ook al weet dat dat niet werkt....
Badge
Groentjuh, heb jij misschien enig idee of er voor mij een "slimme" mogelijkheid is om voor de maand juni nog iets te doen waardoor mijn rekening toch wat lager zal uitvallen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MetalZeke, Welkom op het Simyo forum!

Het is deze maand inderdaad best hard gegaan met je belminuten 😞 In maart zat je er ook al een beetje overheen. Geen gek idee om over een grotere bundel na te denken. Als het wat eerder in de maand was, had ik je geadviseerd om een Simyo prepaid simkaart aan te schaffen. Als je die nu zou bestellen, heb je hem met 3-4 werkdagen thuis. Ik weet niet of je er ervaring mee hebt, maar misschien kun je bellen via internet?

Ik hoor graag wat je gaat doen 🙂 en of Groentjuh ook nog tips heeft natuurlijk!

(ohja, De website is gebouwd met flash en helaas liggen die een beetje overhoop met Apple 😞 Dat is de reden dat je verbruik pagina niet goed opende op je iPad. Waarschijnlijk doet hij het wel met de Google Chrome of Firefox app op je iPad)

Reageer