.

Beantwoord

Als ik overstap naar een andere provider, blijft mijn Simyo Simkaart dan werken?

  • 30 September 2015
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Badge
ik heb nu een Simyo prepaid kaart met een beltegoed.
Stap binnenkort op kpn sim only omdat dit beter met het alles in 1 pakket van kpn uitkomt.
Mijn huidige telefoonnummer gaat ook mee naar kpn.
Krijg ik dan een nieuw nummer op de Simyo kaart?
icon

Beste antwoord door MichD 30 September 2015, 23:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste supervis50,

Welkom op het forum van Simyo!

Jammer, dat je gaat overstappen naar KPN, al begrijp ik wel de reden.
Je stapt dus binnenkort, met nummerbehoud, over naar een sim-only van KPN, waarna de prepaid simkaart van Simyo komt te vervallen.
Het is dus niet zo, dat er dan automatisch een nieuw 06-nummer op je Simyo prepaid kaart komt te staan.
Want zodra je eigen 06-nummer is overgezet naar de simkaart van KPN (de dag van nummerbehoud), kun je dus niets meer met de simkaart van Simyo, en komt tevens het eventuele beltegoed te vervallen.
Je kunt dus (nadat je 06-nummer is overgezet) de Simyo prepaid simkaart weggooien bij het vuilnis, aangezien je daar niets meer mee kunt.

Wil je toch nog een Simyo prepaid naast je KPN sim-only, dan zou je dus opnieuw een prepaid simkaart moeten bestellen via de website.

Ik hoop je hiermee de nodige duidelijkheid te hebben gegeven.
Badge
Dag michD,

Dank voor je reactie.
De uitleg is duidelijk.

Groeten, Wim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Supervis50,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je besloten hebt om weg te gaan bij Simyo. Zoals MichD aangeeft, is de reden hierachter wel goed te begrijpen.

Het bericht van MichD heb ik gemarkeerd als antwoord 🙂 Dit omdat ik hier eigenlijk niets meer aan toe te voegen heb en het helemaal klopt wat hij zegt. Mocht je toch nog iets willen weten hierover, dan lezen we dat natuurlijk graag.

Ik wens je veel plezier met jouw nieuwe abonnement. De deur bij Simyo zal altijd voor open blijven staan!

@MichD, bedankt voor je duidelijke en volledige antwoord!

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'. Hier komt jouw vraag wat beter tot zijn recht en houden we het forum overzichtelijk.

Groetjes,
Angela

Reageer