.

Beantwoord

Als ik bel, is de verbinding ineens heel slecht. Hoe kan dat?

  • 20 October 2014
  • 8 reacties
  • 348 Bekeken

Als ik gebeld word is alles prima, maar als ik zelf iemand bel is de verbinding zeer slecht.
icon

Beste antwoord door Tiury 21 October 2014, 15:42

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi HansKohlen, welkom op het Simyo forum :)

Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "bellen" subforum.

Dat is een vreemde constatering 😕! In dit geval weet ik niet direct waar dit aan zou kunnen liggen. Zou je eens je simkaart in een andere telefoon willen testen en willen checken of het ook in de andere telefoon voorkomt? Daar kunnen we heel veel nuttige informatie uithalen 🙂

Alvast bedankt voor het proberen!
Hoi Tiury,

Ik beschik helaas niet over een tweede telefoon waar ik mijn sim (kleinste variant) in kan plaatsen.

Mvg,

Hans
Badge +6
Hoi HansKohlen,

Ik heb voor de zekerheid je aansluiting zojuist even een reset gegeven op het netwerk. Zou je daarom je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Helpt dit niet, dan wil ik je toch vragen om een andere telefoon te vinden waarin je even je simkaart kan gebruiken, omdat dit de enige manier is om erachter te komen of het aan de simkaart/het netwerk ligt of misschien aan je telefoon.

Ik verneem graag je bevindingen!
Hoi Kim,

De ellende lijkt voorbij. Het "krijsende" geluid als ik bel is verdwenen en degene die ik bel is nu gewoon verstaanbaar. Bedankt!

Mvg,

Hans
Badge +6
Hoi HansKohlen,

Ah fijn om te horen dat de reset heeft geholpen, graag gedaan :)

Als je nog andere vragen en/of opmerkingen hebt, dan zien we je graag op het forum terug!
Hoi Kim,

Het heeft helaas niet lang gewerkt. Geen idee wat ik nu moet doen. Ik kan in elk geval niet beschikken over een andere telefoon waar een nano simkaart in past.

Mvg,

Hans
Misschien een optie om te overwegen, via een sim adapter kun je nagaan wat je sim in een ander toestel doet.

Groet,
Friesian
Reputatie 4
Badge +10
Hoi HansKohlen,

Ik zie dat Friesian je een tip heeft gegeven 🙂 Je zou een SIM adapter kunnen overwegen.

Ervaar je slechte verbinding op één plek of op meerdere plekken als je belt? En is dit al een paar dagen of weken zo?

@Friesian; bedankt voor je tip!

Reageer