.

Beantwoord

Alle in- en uitgaande sms en telefoontjes naar betaaldiensten blokkeren, kan dit?

  • 20 November 2015
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben enorm dom geweest en ben in een hoax getrapt waarbij ik mijn adres, e-mail en telefoonnummer moest invoeren. Ik wil nu graag alle sms'jes van en naar betaaldiensten uitschakelen. En ik weet niet of ik nu ergens aan vast zit. Ik heb de laatste stap (bellen naar een nummer voor een enquete) niet gedaan namelijk.
Weten jullie hoe ik dit kan zien en hoe ik zo snel mogelijk een blokkade erop kan zetten?

M.V.G,

Linda
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 20 November 2015, 20:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
En ik wil graag m'n bericht aanpassen omdat ik met mijn volledige naam heb ondertekend maar dit kan niet... Zouden jullie deze hierna kunnen verwijderen of aanpassen?
Reputatie 5
Badge +10
Hou Linda,

Welkom op het Simyo Forum.

Mag ik vragen wat er erg is dat je volledige naam er staat? Het is niet je adres wat je prijsgeeft en een naam is altijd lastiger te vinden.
Als je wil controleren of je een sms abonnement hebt afgesloten bij zo'n dienst verwijs ik je door naar Payinfo. Hier staat die informatie op en kan je het blokkeren. Mocht het zijn afgesloten.

Heb je zo voldoende informatie of heb je nog meer vragen?
Badge
Hallo Maikel,
Ik heb veel negatieve dingen gelezen over payinfo.nl en dat mensen ook daarvoor veel moesten betalen. Hoe weet ik dat dit goed gaat?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Linda,

Voor Payinfo hoef je niet te betalen.
Dit is een website van de providers waar je die dingen kunt afzeggen mochten ze op je nummer staan.
Zie het als een brief sturen naar een bedrijf waar je geen dienst van meer wilt afnemen dus wilt opzeggen.

Heb ik je zo gerust kunnen stellen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Linda-is-aanwezig, welkom op het Simyo forum!

Erg vervelend dat je hier later achter bent gekomen. Helaas kun je het dan niet meer terugdraaien. De tip van maikel.twinnie is zeker handig en zoals hij zegt:

Voor Payinfo hoef je niet te betalen.
Dit is een website van de providers waar je die dingen kunt afzeggen mochten ze op je nummer staan.
Zie het als een brief sturen naar een bedrijf waar je geen dienst van meer wilt afnemen dus wilt opzeggen.


Verder staat er al een algemene blokkade op je aansluiting voor betaalde sms-diensten.

Laat je ons weten of het heeft geholpen?

Reageer