.

Administratieve blokkade

  • 8 March 2012
  • 65 reacties
  • 3304 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Onlangs heb ik een abonnement met nummerbehoud afgesloten. Inmiddels is het nummer ook daadwerkelijk over gezet door de dienst porteringen. Helaas krijg ik nu de melding dat mijn simkaart om administratieve redenen geblokkeerd is. Nu is mijn vraag of dit verholpen zou kunnen worden en hoe lang het nog kan duren voordat ik bereikbaar ben.
Mogelijk zou het aan de nieuwe simkaart kunnen liggen. De chip hierop heeft namelijk een kleinere oppervlakte dan mijn oude simkaart. Voor zover ik kan zien maken de zones op de chip wel gewoon contact met de mobiel. Het betreft hier een Nokia 6100.


Bij voorbaat dank,

65 reacties

heb net mijn simkaart geactiveerd en nu is ook mijn kaart om administratieve redenen geblokkeerd, kan dat opgelost worden aub, alvast bedankt!




hij doet het al
Eeey,


ik heb onlangs mijn simkaart laten blokkeren omdat ik hem kwijt was.
Ik heb een nieuwe aangevraagd, maar nu die in het toestel zit krijg ik constant
te horen "om administratieve redenen......"


facturen zijn netjes betaald en bij de instellingen kan ik ook niks geks vinden.
Hoe los ik dit op ?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum BarrieBakfiets,

Volgens onze gegevens heb je de simkaart nog niet laten activeren. Dit heb ik inmiddels voor je gedaan. Als je je toestel uit/aan zet werkt je nieuwe simkaart. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Het werkt, helemaal top :)
Fijne dag nog
Reputatie 5
Badge +10
"uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik". Dat is de melding die ik krijg bij het bellen sinds ik vanmiddag (zo'n 3 weken na het ontvangen van mijn nieuwe simkaart) eindelijk mijn nieuwe toestel geleverd kreeg. Iemand een idee waarom ik die melding krijg??

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice om de simkaart te activeren. Kun je er inmiddels gebruik van maken?
Ook mijn nummer is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Ik heb inmiddels al 3 weken moeten wachten op mijn nummerbehoud, dit klopt nu wel op de site, maar ik kan niet bellen of gebeld worden.


Ik heb het toestel al verschillende keren uit en aan gezet, maar niets helpt.
ik hoop dat dit vlot verholpen gaat worden.
Alvast bedankt !!
Badge
Ik heb vandaag mijn sim-kaart (met abbonement) binnen gekregen en deze meteen geactiveerd, maar als ik probeer te bellen krijg ik de foutmelding 'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'. Hoe komt dit en wat kan ik doen om gewoon weer te kunnen bellen? Alvast bedankt!
Dit heb ik dus ook, heb hem ook net binnen gekregen.
ik heb net mijn simkaart geactiveerd en hij blijft aangeven dat mijn simkaart om administratieve reden is geblokkeerd, ik heb wel nummerbehoud aangevraagd maar pas voor juni? Graag aandacht hiervoor!!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mauricevg en Sanaye,

Welkom op het Simyo forum!
Vanwege een vertraging op het netwerk is de activatie van de simkaart niet direct doorgevoerd, onze excuses hiervoor. Wij verzoeken jullie om het toestel regelmatig uit te schakelen en opnieuw aan te zetten zodat de simkaart verbinding kan maken met het netwerk. Als de activatie is doorgevoerd op het netwerk zullen jullie gebruik kunnen maken van de simkaart. Wij willen erop wijzen dat bellen/sms-en en internetten met het tijdelijk Simyo nummer buiten de bundel valt. Het abonnement gaat namelijk pas in als nummerbehoud heeft plaatsgevonden.

Groetjes,

Manisha
Hij werkt weer.
Badge
Hallo,

Ik heb via de website zojuist mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd.
Als ik probeer te bellen krijg ik de melding dat 'door een administratieven fout mijn telefoonaansluiting buiten gebruik is gesteld'.
Mijn oude abonnement is al afgesloten dus kan nu helemaal niet bellen


Mijn nieuwe abbonement is woensdag in gegaan..
Hopelijk is er een snelle oplossing voor dit probleem!
Groet Floor
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sask,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice over je aansluiting. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Ik heb pas geleden een geactiveerde micro-simkaart binnen gekregen maar ik heb nu ook hetzelfde probleem.
Ik kan dus zelf niet naar anderen bellen/sms'en, maar ze wel ontvangen.

Kan dit verholpen worden?

Mvg,

Dewi
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb vandaag mijn sim-kaart (met abbonement) binnen gekregen en deze meteen geactiveerd, maar als ik probeer te bellen krijg ik de foutmelding 'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'. Hoe komt dit en wat kan ik doen om gewoon weer te kunnen bellen? Alvast bedankt!

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van de simkaart. Kunnen wij er van uitgaan dat het probleem is opgelost?


Hallo,

Ik heb pas geleden een geactiveerde micro-simkaart binnen gekregen maar ik heb nu ook hetzelfde probleem.
Ik kan dus zelf niet naar anderen bellen/sms'en, maar ze wel ontvangen.

Kan dit verholpen worden?

Mvg,

Dewi


Ik heb je aansluiting zojuist hersteld op het netwerk. Kan je me laten weten of het inmiddels werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Enige tijd terug is mijn telefoon gestolen. Simkaart geblokeerd en nieuwe aangevraagd. Nieuwe kaart ontvangen evenals pin en puk.
Echter de aansluiting is nog steeds "om administratieve redenen geblokeerd".
Hoe kan ik nou weer bellen? Ik kan niet eens de klantenservice bellen zo.
Dank.
Badge
Hij doet het weer Alex,
Bedankt!

Groetjes,

Dewi
Badge
Mijn sim ook graag activeren! https://forum.simyo.nl/bellen-85/administratieve-blokkade-activeren-2115/
Badge
hoi


ik heb vandaag mijn sim kaart binnen gekregen en geactiveerd maar krijg de melding dat de aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd
het betreft een nieuwe aansluiting met nummerbehoud


zou dit opgelost kunnen worden


Groeten Maikel
Badge
Je moet ze even bellen en vragen of ze de blokkade eraf willen halen.
Reputatie 5
Badge +10
Mijn sim ook graag activeren! https://forum.simyo.nl/bellen-85/administratieve-blokkade-activeren-2115/


hoi

ik heb vandaag mijn sim kaart binnen gekregen en geactiveerd maar krijg de melding dat de aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd
het betreft een nieuwe aansluiting met nummerbehoud

zou dit opgelost kunnen worden

Groeten Maikel


Zojuist heb ik jullie beide aansluitingen hersteld op het netwerk. Als jullie het toestel uit/aan zetten, zou het moeten werken. Graag hoor ik van jullie of het werkt.

Groetjes,

Alex
Hallo,
Vandaag mijn simkaart geactiveerd maar krijg nu de melding dat mijn simkaart om administratieve redenen geblokkeerd is.
Nu is mijn vraag of dit verholpen zou kunnen worden en hoe lang het nog kan duren voordat ik bereikbaar ben.
Gisteren heb ik mijn simkaart ontvangen en meteen geactiveerd.
Ik blijf nu de melding krijgen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld is.
Hoe lang duuurt het dat mijn simkaart werkt na het activeren?

Rian
Reputatie 2
Badge +4
Beste Rian & Nova,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben beide aansluitingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden jullie aan om het toestel eenmaal uit te schakelen en na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Beste Rian & Nova, Welkom op het Simyo forum! Wij hebben beide aansluitingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden jullie aan om het toestel eenmaal uit te schakelen en na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen. Groetjes, Manisha


Hallo Manisha,

Het werk nu, hartelijk dank!

Groetjes Rian
ik heb een simyo abonnement afgesloten en die vandaag ook tt mijn grote vreugde ontvangen ik heb hem eerder in de avond geactiveerd
maar tt nu toe krijg ik steeds te horen dat ik om administratieve reden buiten gebruik ben gesteld terwijl ik gng minuten smsjes en mb's heb
hoe kan dit en hoe snel kunnen jullie dit oplossen
bijvoorbaat dank monta

Reageer